Sivilce İzleri İçin Bademli Maske

Merhaba kızlar,

Bugün sizlerle sivilce izlerim için kullandığım bir maskeden bahsetmek istiyorum. Ben bu maskeyi Mynet Kadın Facebook hesabında gördüm ve çok basit olduğu için denemek istedim. İyiki denemişim.

Öncelikle bir kaç uyarım var:
1. Sadece izlerin üzerine sürülüyor,tüm yüze kullanmıyoruz.
2. 1 hafta boyunca her gün kullanıcaz.
3. 1 haftayı geçtikten sonra izlerin çoğu gidiyor,kalanlar içinde 1 hafta ara verip sonra devam ediyoruz.

Badem içinde yüksek oranda siyanür içerdiği için dikkatli kullanmamız gerekiyor. Siyanür bildiğiniz gibi zehirli bir madde. Bu yüzden bir hafta geçtikten sonra devam etmemeliyiz. Ve yoğurdun bozulmamasına dikkat etmelisiniz.

Malzemeler:
-Kibrit veya çakmak
-1 Tatlı Kaşığı Yoğurt
-2 Badem
-Maşa (bademi elimizde tutamıycağımız için ben maşayla tuttum)


Yapılışı:
Bademleri içleri de kömür haline gelecek şekilde yakıyoruz. Hatta ben iki kere yaptığım için farkettim,badem bir yerden sonra alev alıyor. Alev aldıktan sonra bekliyoruz 1-2 dakika daha. Kömür haline geldiğinde krem kutusu veya kase içinde eziyoruz. Üstüne yoğurdu ekleyip karıştırıyoruz iyice. Ve buzdolabında saklıyoruz.

  Yüzümüzde sivilce izleri olan yerlere sürdükten sonra kurumasını bekliyoruz.Kuruduktan sonra havlu kağıt veya peçeteyle kuruluyoruz (havlu kullanmanızı önermiyorum,sonuçta sivilceli bölge mikrop kapmasını istemeyiz).Bir hafta tekrarladıktan sonra derin izler hariç çoğunluğu geçecektir. Öncesini çekmediğim için şu an sonrasını paylaşamıyorum. Ama şu ana kadar doktor tavsiyesi üzerine aldığım ilaçlardan bile daha çok faydasını gördüm.

  Şimdi Görkem Karman'da gördüğüm bir kremi deneyimliyorum,sonuçtan memnun kalırsam (kalmasam da gelecek gerçi) yazısı gelecek.

Kendinize iyi bakın :)

Instagram: simsirozge
Facebook: simsirozge

Comments

  1. 30 yaşına geldim hala sivilce izleriyle uğraşıyorum bende umutsuzca bir de bu maskeyi deneyeyim :)

    ReplyDelete
  2. Ilginç bir maskeymiş, ah şu sivilce izleri yok mu :(

    ReplyDelete
  3. Merhabalarrrr...Gerçekten ilginç bir tarif.Ama şahsen denenmiş ve onay almış...
    Bu arada G+ ekledim sayfanı.Sevgiler...
    https://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  4. İlk kez duyuyorum bu maskeyi ve deneyip paylaşacağım :) takipteyim, sizi de benim bloguma beklerim, sevgiler

    ReplyDelete
  5. normalde badem yağlı olduğundan sivilcede kullanılması insanın aklına dahi gelmez çok şaşırdım denemek lazım

    yazimbari.com

    ReplyDelete
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
  7. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET