İzlediğim Yabancı Diziler

Merhaba arkadaşlar,
Bugün normalden çok farklı bir yazı yayınlamak istedim. Bu yazıda izlediğim yabancı diziler ve konularından sizlere bahsedeceğim. Her zaman kozmetikten bahsetmek yerine arada bir bu tip şeylerden bahsetmeyi düşünüyorum.Zaten bazı yazılarımın altında şarkı önerileri de bulunuyor. Öncelikle ben daha çok doğa üstü veya suç ile ilgili dizileri tercih ediyorum. Bu yüzden sizlere bahsedeceğim diziler de bu türlerde,aralarından sadece 1-2 tanesi farklı tarzda. Eğer bu tip dizilerden hoşlanmıyorsanız yazıyı geçebilirsiniz. En sevdiğim-en az sevdiğim diye ilerlemeyeceğim,karışık bir sıralama olacak:

1.Supernatural


Imdb Puanı: 8.6
Oyuncular: Jensen Ackles,Jared Padelecki,Misha Collins,Mark Sheppard  
İki kardeş babalarının izinden gidip 'avcı'olur,kötü doğa üstü varlıkları avlarlar. 
Benim bu diziyi sevmemdeki en önemli unsur Dean ve Sam'in tavırlar. İzlerseniz hayran kalıcağınıza eminim. En sevdiğim demeyeceğimi söylemiş olsam bile,en sevdiğim <3

2.The Walking Dead



Imdb Puanı:8.6
Oyuncular: Andrew Lincoln,Norman Reedus,Melissa McBride
Şerif Rick Grimes vurulur ve hastanede uyandığında dünya çok daha farklı bir yerdir. Daha sonra zombilerle savaşan bir grubun başına geçer.

3.iZombie

Imdb Puanı: 8
Oyuncular: Rose McIver,Malcolm Goodwin,Rahul Kohli
Zombi olan Liv,yediği beynin sahibinin hayatından parçalar görür ve o kişinin kişisel özellikleri gibi davranır. Doktor olan Liv,adli tıpta çalışır ve polise suçları çözmekte yardımcı olur.

4.Game of Thrones


Imdb Puanı:9.5
Oyuncular:Emilia Clarke,Peter Dinklage,Kit Harington
Beklediğinizin tam tersi olan ve sizi sürekli şaşırtan bir dizi. Büyük ihtimalle adını duymuşsunuzdur.

5.The OA


Imdb Puanı:8
Oyuncular:Britt Marling,Jason Isaacs,Scott Wilson
Prairie kaçırılır,kaçırıldığında kördür. 7 yıl sonra bulunduğunda ise görebiliyordur.
İzlediğim en tuhaf dizi,1. sezon yeni bitti. Devamını bekliyorum :)

6.Suits


Imdb Puanı:8.7
Oyuncular:Gabriel Macht,Patrick J. Adams,Meghan Markle
Hem eğlenceli,hemde gerçekten düşündürücü bir dizi. Avukatlığa bakış açınızı değiştireceğine eminim.

7.American Horror Story


Imdb Puanı:8.2
Oyuncular:Her sezon değişiyor.
Amerika'nın korku hikayelerini canlandırıyorlar,her sezon farklı hikaye işleniyor. 

8.Once Upon a Time


Imdb Puanı:7.9
Oyuncular:Lana Parrilla,Jennifer Morrison,Jared Gilmore
Henry,okuduğu kitaptaki karakterleri yaşadığı yerdeki insanlarla ilişkilendirir.Üvey annesinin Kötü Kraliçe olduğunu düşünür. Biyolojik annesini bulur ve onu düşüncelerine inandırmaya çalışır.
Puanının diziye göre çok düşük olduğunu düşünüyorum. Çok daha fazlasını hakediyor. Aşırı sürükleyici.

9.Shameless


Imdb Puanı:8.7
Oyuncular:Emmy Rossum,William H. Macy,Ethan Cutkosky
Bu dizi daha çok eğlenmek istediğimde zaman geçirmek için izlediğim bir dizi. Hakkında pek bir şey anlatamayacağım,sadece izleyin ve görün :)

10.Pretty Little Liars


Imdb Puanı:7.7
Oyuncular:Ashley Benson,Shay Mitchell,Lucy Hale,Troian Bellisario
Arkadaşları Allison kaybolduktan sonra birbirlerine çok yakın olan dört arkadaşın peşinde olan biri vardır. Yalanlarıyla onlara zarar vermeye çalışır.İlk başta bunu Allison yapıyor sanarlar ancak o değildir.

İzlediğim daha pek çok dizi var ama sürekli takip ettiklerim bunlar.Sizlerin izlediği ve sevdiği dizileri duymaktan  çok mutlu olurum. Yarın görüşmek üzere,kendinize iyi bakın :)

Instagram:simsirozge
PR&İletişim:ozgesmsr@hotmail.com


Comments

  1. Çok güzel bir liste olmuş :).. Bende izlediğimiz diziler ile ilgili bir yazı paylaşmıştım. Okumak istersen ziyarete beklerim. Sevgiler.

    ReplyDelete
  2. Supernatural'e 2. sezondan sonra devam edemedim, elim mi gitmedi, niyetim mi bilemedim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam muhteşemleşmeye başlarken bırakmışsınız :)

      Delete
  3. Güzel bir liste olmuş büyük kısmını takip ediyorum.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim