Yves Rocher UV Beauty Shield

Merhaba kızlar,
Daha önce Bioderma güneş kremiyle ilgili yaşadığım sorunları sizlere aktarmıştım (okumak için Tık tık). Bundan dolayı başka ürün arayışına girmiştim. Sevgili Görkem Karman'da geçen sene gördüğüm güneş kremi aklıma geldi ve ona bakmaya karar verdim:Yves Rocher UV Beauty Shield.


 Yanlış hatırlamıyorsam 47 liraya aldım. Ve yanında kartıma özel Shea yağlı vucüt kremi hediyeydi. Onunla ilgili de bir yazı yazarım en kısa zamanda. Fiyatı 23 TL'ydi.Bu da Bioderma gibi epilasyondan dolayı satın aldığım bir ürün. Ama zaten güneş kremini yaz kış kullanmak cilt sağlığı için çok önemli. Cilt yaşlanmasını geciktiriyor. Bu yüzden özellikle 30 yaş üstü kadınlar.Her gün kullanmalı.

 Biraz karşılaştırmalı bir yazı olacak. Örneğin Yves Rocher'i günde bir kere sürmek ve az miktarda sürmek gerekirken. Bioderma'yı 8 saatte bir bol miktarda uygulamak gerekiyor. Bioderma'nın yağlı bir yapısı varken,Yves Rocher kremsi ve kesinlikle yağlı değil. Bioderma'nın ağırlığı yüzde hissediliyor,ama Yves Rocher hemen emiliyor ve cildinizde ağırlık yapmıyor. Gün içinde az miktarda T bölgemde yağlanma yaptı. Ama çok rahatsız edici bir yağlanma değildi bu.İkiside Spf 50. Fiyat performans açısından kesinlikle çok iyi. Ben indirimde 47 TL'ye aldım normal fiyatı 70 TL civarı. 

Şu anda da Yves Rocher'de %50 ye varan indirim var. 31 ocakta son buluyor. Güneş kremi arayışındaysanız yapısına gidip bir bakmanızı tavsiye ederim.( www.yvesrocher.com.tr )
Yarına görüşmek üzere,kendinize iyi bakın. :)

Demin izlediğim bir filmi sizlere önermek istiyorum. Ben Duygu Özaslan'ın son videosunda duydum ve izlemeye karar verdim. Tom Ford'un (evet bildiğimiz Tom Ford) yönetmenliğini yaptığı bir film.Adı:Nocturnal Animals. İzlemenizi kesinlikle öneriyorum gerçekten çok sürükleyici.

Instagram: simsirozge
PR&İletişim:ozgesmsr@hotmail.com


Comments

  1. merhaba tatlı blogunuzu takibe aldım :) bana da beklerim. sevgiler...

    ReplyDelete
  2. Seni memnun eden bir koruyucu bulmuş olmana sevindim Özge'cim :) Güle güle kullan <3

    ReplyDelete
  3. Yves Rocher'deki indirimi değerlendirebilirim. Teşekkürler, film benim de aklımdaydı sen de beğendiysen daha çok merak ettim, izliyim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet hoşuna gider diye düşünüyorum. İyi seyirler şimdiden :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET