Wet'n Wild Coverall Primer

Herkese yeniden merhaba,
Bu aralar yine uzak kaldım. Düğün telaşesi falan derken ancak tekrar adapte olabiliyorum. Sözümü de tutamadım dolayısıyla. Ama kaldığımız yerden devam ediyoruz tabiki. 


Bugün Instagram hesabımdada bu ürünü paylaştım. O yüzden buradada bundan bahsetmek istiyorum. Ben sevemedim ancak yorumlarda gördüm ki çok seveni var. Bu yüzden denemeden karar vermeyin derim. Her yazımda olduğu gibi bunda da benim beklentilerim üzerinden yorumluyorum. Benim sevmediğim bir ürünü çok seveninde olması normal tabiki :).

 İlk olarak benim bir bazdan beklentimi sizlere anlatmam gerekirse:Makyaja kusursuz bir zemin hazırlaması+kalıcılığı arttırması.The Balm Time Balm kullandığım zaman kusursuz bir zemin hazırladığını hissediyordum. Ancak bunda öyle bir durum yok. 

Sanki makyaj öncesi nemlendirici sürer gibi hissettiriyor. Zaten krem gibi bir yapısı var. Bu arada ürün Polisilikon içeriyor. Ama onu yapısında hissedemedim. O pürüzsüzlüğü bana vermedi.Bende neden iki tane olduğuna gelirsek. Arkadaşım birini bana Amerika'dan getirmişti. Diğerini de ben makyaj bazı denemek için almıştım. Vaatlerine gelirsek; gözenekleri arındırmak(bu anlama geliyor ama gözenek küçültme anlamında mı demişler bilemedim),çizgileri doldurmak ve cildi aydınlatmak. Hangilerini yapıyor derseniz,cilde bir aydınlık verdiği doğru. Ama gözenekli ve çizgili bir cildim olmadığı için diğer etkilerini gözleyemedim. Amerika ve Türkiye'den elimde birer tane olduğu için farkları var mı diye gözlemlemek adına ikisini de kullandım ancak bir farkını göremedim. Üstünde New yazan Türkiye'den. 

Uygun fiyatlı bir ürün ama baz arayışındaysanız Catrice markasının bazlarına bakmanızı öneririm. Yaklaşık olarak aynı civarda fiyatları. Eğer paraya kıyıcam derseniz Time Balm veya Nyx'in bazlarına bakın derim.

Kendinize iyi bakın yarın görüşmek üzere :)
Instagram:simsirozge
PR&İletişim: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

  1. Wet'n Wild denemedim ama Catrice bazları ben de çok beğeniyorum Özge'cim :) Ellerine sağlık, öpüyorum <3

    ReplyDelete
  2. Bu ürünü merak ediyordum bende, değerlendirmenden sonra almaktan vazgeçtim. Teşekkürler yazı için, sevgiler 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim,belki sen farklı düşünürsün denemende fayda var. Sevgiler <3

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET