Flormar Alışverişim

Herkese yeniden merhaba,
Dün yaptığım Flormar alışverişini sizlerle paylaşmak istedim. Ama çok uzun bir yazı yazamayacağım ne yazıkki çünkü biraz moralim bozuk. Bunun sebebi de Instagram'da dün ve bugün aşırı takipçi kaybetmiş olmam. Çözemedim neden böyle oldu ama biraz üzüldüm bu yüzden. Neyse yapacak bir şey yok :)


Flormar'da bildiğiniz üzere %70'e varan indirim var. Ben bu ürünleri Maltepe Park AVM'deki Flormar'dan satın aldım. Çalışan kız gerçekten çok tatlı ve ilgiliydi. Aldıklarıma gelirsek: Flormar'ın çok ünlü Back To School BB kremi. Bendeki 01 Light rengi. İlk izlenim olarak kokusundan pek hoşlanmadım. Rahatsız edici buldum biraz. Kapatıcılığı gayet güzel. Ve sabah 11den şu saate kadar yüzümde yağlanma olmadan beni idare etti. Bendeki Anti Blemish. Ve yağ barındırmıyor.
Fiyat:12.90 TL.
Diğer ürün: Color Sketch 04 Modern Brown krem far. Bunun koleksiyonu Future Historical. Çok hoş bir acı kahve. İçinde minik simler barındıyor. 
Fiyat: 14.90 TL.

Bir diğeri ise: Radiant Touch Brush Concealer. Bende 03 Light Beige rengi var. Bunun koleksiyonu da Future Historical. Sanırım benim şu ana kadar en sevdiğim koleksiyon bu oldu. Koşup hepsini alasım geldi. Bu kapatıcı da çok beğenilmiş ama elimdeki ürünler bitmeden başlamayı düşünmüyorum açıkçası. 
Fiyat: 21.90 TL.
Son ürünüm ise benim gerçekten favorim. Future Historical koleksiyonundan New Age matte liquid lipstick. Yani koleksiyonun likit mat ruju. 03 Misty Rose rengi ama diğer renkleride çok hoş bulabilirseniz bakmayı unutmayın. Bugün onuda deneyimledim. Yemek yediğimde fazlasıyla çıktı. Ama dudaklarımı kurutmadı. Tek kat sürdüğümden olabilir.
Fiyat: 17.90 TL.
Benim alışverişim bu şekildeydi. Bu aralar Flormar,Golden Rose gibi markalara takmış durumdayım. Sizler indirimden neler aldınız benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Yarın görüşmek üzere,kendinize iyi bakın. :)

Instagram: simsirozge
PR&İletişim:ozgesmsr@hotmail.com


Comments

  1. Özge'cim, ben blur effect bb'yi kullanıyorum, onun kokusu bana bisküviyi hatırlatıyor :D Sendeki nasıl kokuyor merak ettim, mağazaya gittiğimde bakacağım. Fırçalı kapatıcıyı ben çok sevdim, umarım sen de seversin.
    Takipçi sayısı için üzülme; bazen instagram güncelleme yapıyor o zaman da düşüyor o. Sen aktif olduğun ve böyle içten samimi olduğun sürece her şey yolunda gidecektir. :) Sevgilerimle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blana'cım benimki kesinlikle bisküvi gibi değil. Bir sorun mu var acaba merak ettim şimdi :) Emek veren herkes için her şey güzel olur umarım. Sevgiler...

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim