Sivilcelerim için ne yapıyorum?

Herkese yeniden merhaba,
Bugün çok istek almış olan bir konudan bahsetmek istiyorum.Son zamanlarda kullandığım yanlış ürünlerden dolayı cildim istemediğim bir hale geldi. Hala bunlardan kurtulmaya çalışıyorum. Ama çok daha azaldı. Düzgün bir sonuç alacağımı düşünmediğim için öncesi-sonrası şeklinde bir çekim yapmadım. Beklediğimden fazla azaldı bu yüzden sizlerlede kullandığım ürünleri sırasıyla paylaşmak istedim.Yarı yıl tatiline girmişken bir an önce cildiyeye gideceğim ve daha sonrasında tekrar bir yazı yayınlamayı düşünüyorum.


1.Cilt Temizliği
Bu aralar cilt temizliğinde değişik ürün arayışında olduğum için Bee Beauty'nin 3ü 1 arada temizleyicisini kullanıyorum. Ürünü günlük olarakta kullanabilirsiniz ama her gün peeling yapmak doğru olmadığı için kurumasını beklemeden sadece temizleyici olarak kullanıyorum. Yani sürüp yıkıyorum. Fiyatı 7.90 TL.Ürünü Gratislerden temin edebilirsiniz.Bunu bitince alıcağımı düşünmüyorum,Garnier Saf ve Temiz 3ü 1 Arada'ya geri döneceğim. Jel formunda kullandığım bir temizleyici daha var,ondanda fazlasıyla memnunum: Himalaya Herbals Aloe Vera Face Cleansing Gel. Diğer iki ürün tanecikli yapıda.

Cildi ılık su ile temizlemek ve bunu sadece sabah-akşam yapmak daha sağlıklıymış.  Bunlardan farklı ve doğal bir yöntem olarak;cildimi sade soda+doğal elma sirkesini karıştırıp temizliyorum. Bazen sadece soda da kullanıyorum,çünkü hepinizin bildiği gibi elma sirkesi kokusu biraz rahatsız edici.

2. Tonikleme
Tonikleme bence önemli bir aşama ve ben sabah-akşam cildimi tonikliyorum. Bu aralar Bee Beauty Canlandırıcı Tonik kullanıyorum. Gratis'ten aldım ve Aloe Vera içeren hoş kokulu bir tonik olduğu için kullanmaya devam ediyorum. Bittikçe satın alabilirim. Fiyatı 5 TL.

3.Nemlendirme;
Cildim zaten yağlı neyini nemlendiricem demeyin ve bu aşamayıda atlamayın. Ben Neutrogena yağsız nemlendiriciyi kullanıyorum ve çok memnunum. Bendeki pembe greyfurt kokuyor ve aşırı ferahlatıyor. Nem vermesi de gayet hoş,yağlı bir yapısı olmadığı için çabucak emiliyor. 

4.Sivilce İzleri için;
Soda ve elma sirkesini hem temizleme için hemde izler için kullanıyorum. Var olan sivilceleride kurutma etkisi var. İzler için kullandığım asıl ürün ise Sudocrem. Bu bir pişik kremi ama sivilce izlerini yok etmede gerçekten etkili. Çok yoğun bir yapısı var. Bu yüzden gece sivilcelerime ve izlerine sürüp sabaha kadar emilmesine izin veriyorum.Fiyatı 16 TL diye hatırlıyorum. Sabah kalktığımda da yüzümü tekrar su ve sabun(doğal sabun) yardımıyla temizleyip,tonikliyorum. 

5.Koruma;
Hem epilasyon yaptırdığım için hem de cilt sağlığına faydalı olduğu için mutlaka bir güneş koruyucu kullanıyorum. Bu aralar Yves Rocher UV Beauty Shield kullanıyorum ve bittikçe almayı planlıyorum.Fiyat;indirimde 47 TL.

Bunların dışında ayda bir iki kere -genellikle soyulabilen maskeler- detox maskeleri kullanıyorum. Maske seçerkende Aloe Vera içermesine özen gösteriyorum,daha öncede söylediğim gibi Aloe Vera'nın hem kokusunu hemde cildimdeki etkisini çok seviyorum.

Sizler neler yapıyorsunuz benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Kendinize iyi bakın:)

Instagram:simsirozge
PR&İletişim:ozgesmsr@hotmail.com

Comments

  1. Sivilceler için elma sirkesi ve sudokrem çok mantıklı gerçekten, denicem. Teşekkürler güzel yazın için :)

    ReplyDelete
  2. Çok güzel bir yazı olmuş Özge'cim, bu sorunu yaşayan herkes için rehber olabilir. Ellerine sağlık, öpüyorum <3

    ReplyDelete
  3. elma sirkesi konusunda kesinlikle katılıyorum hatta doğal el yapımı sirkelerin o kadar faydası var ki :)!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Sivilce ve akne için Huncalife ClearAll Anti akne serimizi öneririm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yazınızda doğal sabun kullandığınızı belutmişsiniz acaba markasını ya da ne sabunu olduğunu öğrenebilir miyim şimdiden teşekkürler :)

      Delete
    2. Çay ağacı özlü sabun kullanıyorum,daha önce cildiye vermişti.Markasını hatırlayamıyorum şu an :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim