Bioderma Mineral Filtreli Güneş Kremi ve Aftersun Kremi

Merhaba arkadaşlar,

Elimden geldiğince yazı yayınlamaya ve Instagram'da aktif kalmaya çalışıyorum. Ama bazen beni üzen şeylerde olmuyor değil. Bu kadar emek veren insanlar varken,2-3 ayda çalıntı görsellerle büyüyen Instablogları,takipçi alanları görmek cidden canımı sıkıyor. Bende 1 yıldır bu işle uğraşıyorum ama düzenli yazı yayınlayamadığım için zaten kendimde aşırı bir büyüme beklemiyorum. Ancak bazı arkadaşlarımın (örneğin; https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr ) daha çabuk büyümesi gerektiğini düşünüyorum. Emek verenlere saygı duyuyorum. Zamanla düzene sokabilirsem bende büyürüm diye umuyorum :)

Bugün benim epilasyona gittiğim için aldığım güneş kreminden bahsetmek istiyorum ve sizlerinde bu konudaki fikirlerinizi çok merak ediyorum. Sorun benim kremimde mi yoksa genelde sorun bu şekilde mi merak ediyorum.



Öncelikle ben bu ürünü 100 TL'ye yanında Aftersun kremiyle birlikte bir eczaneden satın aldım. Mineral filtreli olduğu için ilgimi çekti ve GKF 50 olan bir ürün. Alerjik ve güneşe karşı toleransı düşük olan ciltler için bir ürün,epilasyon sonrası dediğimde özellikle bunu önerdiler. Alırken ilk ürünü açtırdık kontrol ettirdik. Pompasında sıkıntısı vardı. Bir tane daha açtılar bu seferkide zor püskürdü. Ama zamanla açılır diye bunu almaya karar verdik. Eczacı nasıl uygulayacağımı gösterdi ve o zamanda kokusu ve yağlı dokusu hiç hoşuma gitmedi. Artık aldık kullanıcaz mecbur diye düşündüm ve çıktım. Daha sonra o yağlı hissin gideceğini söylemesine rağmen o his saatlerce yüzümde kaldı. Bazı ürünlerin ağırlık yaptığını hissederseniz ya aynen öyleydi. 
Hayatım boyunca değişik markaların pek çok güneş kremini kullandım yapısı böyle kötü olana hiç denk gelmedim(bendeki üründe sorun olduğunu düşünüyorum).

 Bir kaç gün sonrada sivilcelenme yaptığı için kullanmayı bıraktım. O sivilceler hala geçmedi onlarla boğuşuyorum 1 aydır. Mineral filtreli olduğu için olabilir mi diye düşünüyorum. Ama yüze özel bir güneş kremi nasıl böyle bir yapıda olur aklım almıyor. 
After sun kremine gelirsek epilasyon sonrası yatıştırıcı olsun diye kullandım ve gerçekten aşırı rahatlattı. Bu ürünü yazında deneyimlemeyi düşünüyorum. Ayrıca çok güzel bir nemlendirici krem. Bu amaçla günlük olarakta kullanabilirsiniz.Denemediğim bir etkisi daha doğal bronzluğun korunmasına yardımcı olduğu. Bu şekilde denemek isteyenler olursa deneyebilir :). 

Bioderma ürünlerinden puan kazanıyorsunuz,ve puanınız belli bir sayıya gelince 2 puan değerinde ürün hediyesi oluyor. Bunun için bir ürün satın alırken kayıt yaptırmayı unutmayın.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere kendinize iyi bakın,sizleri seviyorum :)

Instagram: simsirozge
İletişim&PR: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

  1. Özge'cim, yazının başını okuduğumda gerçekten çok duygulandım, gözlerim doldu. Çok çok teşekkür ederim, yerin benim için özel senin. Umarım emek verenler karşılığını alırlar, son zamanlarda sahtekarlıklar aldı başını gidiyor malesef.
    Güneş korumayla ilgili sana şöyle bir bilgi verebilirim, belki yardımcı olur. Güneş koruma faktörünün spf30'un üzerine çıkması için ürünlere "octocrylene" denilen bir madde eklenmek zorunda. Bu madde de sadece yağ ile aktifleşiyor. Dolayısıyla zaten cildin yağlı ya da sivilcelenmeye meyilliyse, spf30 yukarısında bunu yaşaman çok olası... Yüzde beyaz tabaka kalmaması için mineral filtre kullanıyoruz ama cilt emdiği için o filtreyi bu durumu tetiklemiştir. Sana tavsiyem, özellikle yüz için koruma alırken spf30 ve içeriğince octocrylene olmayanları tercih etmen.
    Öpüyorum kocaman <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim Blana'cim onerin icin. Yves Rocher'in gunes kremine gectim su an bakalim ne olucak onunla ilgili de bir yazi yayinlarim :) bana en bastan beri destek oldugun icin cok tesekkur ederim sana,opuyorum 😘

      Delete
  2. Merhabalar, güzel blogunuzu takipteyim, ben de yeni açmış olduğum bloguma beklerim, saygılar

    http://gezgiccift.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bioderma'ya ait bir güneş kremini çocuklar için kullanmıştım.Oldukça ağır,yıkandığında bile gitmeyen beyaz bir tabaka bırakan yapısı hiç hoşuma gitmemişti.Kendim için denediğim Sebium serisine ait bir kremde de aynı durumu yaşayınca cilt ürünlerini merak etmekten vazgeçtim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet bende aynı durumdayım başka bir ürününe şans verir miyim bilemiyorum misel suyu hariç tabi 😊

      Delete
  4. Güneş kremlerini kullanmadım biodermanın ama bu kadır ağır bir yapıda olmasına şaşırdım denemem o zaman, ama yüz için artık hangi serisi uygunsa bana bir nemlendiricisini kullanmak istiyorum bakıyım bi artık. Bu arada blog yorum kardeşliğinden buldum blogunu başta yazdıklarında bence de çok haklısın böyle samimi yazılar bulmak zorlaştı gerçekten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yorumun için teşekkür ederim. Ben Neutrogena yağsız nemlendirici kullanıyorum yeterli geliyor bir bakabilirsin,sevgiler :)

      Delete
  5. Yapısının bu kadar ağır olması gerçekten kötü cilt bir türlü ememiyor ve yapış yapış bir his bırakıyor bende kesinlikle bu histen nefret ediyorum..Güzel bir inceleme olmuş almayı düşünüyordum sayende vazgeçmiş oldum sağol =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sen yinede bir eczanede yapısını dene bence. Hem belki sayende benimkindeki sorunu anlamış oluruz. Denersen benimle paylaşmayı unutma, sevgiler :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim