Minik alışveriş: Gratis & Golden Rose

Merhaba arkadaşlar,
Bugün çok kısa Gratis'e uğradım,asıl amacım tabiki Comfort Zone almaktı. Ama tabiki yine bana nasip olmadı.Yarın okulun karşısındaki Gratis'e de bir bakmayı düşünüyorum artık orada da bulamazsam elimden bir şey gelmez tabiki. 



E gelmişken eli boş çıkmak olmaz dedim. Peelinglerim bitmişti ve o yüzden bir ürün arayışındaydım. Bee Beauty markasının toniğinden de memnun olduğum için salisilik asit,beyaz kil ve gliserin içeren 3 ü 1 arada ürününe bir şans vermek istedim. Şu an indirimde ve fiyatı 7.90 TL. Paraben içermiyor. Bu marka sadece Gratis mağazalarına özel. Temizleyici,peeling veya maske olarak kullanılabiliyor. Ve ayrıca içinde aloe vera ve salatalık özü var. 100 mL uzun bir süre yeter diye düşünüyorum. Zaten açıldıktan sonra 12 ay ömrü var.  Maske,peeling,tonik farketmez içinde aloe vera özü varsa derinlemesine temizlenmiş gibi hissediyorum :)) Markanın diğer ürünlerini de en kısa zamanda denemek istiyorum. 

Gratis'ten aldığım diğer ürüne gelirsek Golden Rose kalem rujlardan 13 numara çok tatlı bir pembe. Fiyatı 9.90 TL'ye düşmüştü. Aşağıda swatch'u görebilirsiniz.Bu kalem rujlar çok güzeller. Diğer renklerinden kalmadığı için alamadım . Golden Rose'un kendi standında ise 10.90 TL'ydi.


 Son olarakta Golden Rose kioskuna uğradım. Ve bu muhteşem ojeyi aldım çok güzel bir bakır.Gümüş ve gold renkleride vardı. Ben bu renklere aşık olduğum için bunu tercih ettim. Ice Chic serisindeki bu ojenin numarası 62.Fiyatı ise 5.75 TL. Golden Rose'un Ice Chic serisinin ojelerine bayılıyorum gerçekten. Sürer sürmez Instagram'da sizlerle paylaşacağım.


 Benim küçük alışverişim bu şekildeydi. Yorum bırakmayı unutmayın. Kendinize iyi bakın :)
Instagram: simsirozge
PR ve İletişim: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

  1. Golden rose un bu kalem rujlarının ve velvet matte serisinin yapılarına bayılıyorum ben de yeni renkler edinmem lazım, ojeye de ayrı bayıldım, güle güle kullan hepsini :)

    ReplyDelete
  2. Özge'cim Golden Rose kalem rujlardan ben hiç denemedim ama aklımda 18 numarası var. Ojenin rengi de harikaymış. BeeBeauty aloe veralı serinin ben temizleme jelini kullandım, cildim kuru olmasına rağmen beni çok da rahatsız etmedi. Sen de umarım bu çeşidini seversin, yorumunu bekleyeceğim. Sevgilerimle canım benim. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bir an önce dene Blana'cığım. Temizleme jeline bende bakacağım en kısa zamanda :) Sevgiler<3

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim