Essence I Love Stage Far Bazı

Merhaba arkadaşlar,
Bu aralar aşırı güzel arkadaşlıklar kazanma şansına sahip oldum. Blog işi bana çok iyi insanlar kazandırdı. İnşallah daha da fazla insanla tanışma şansı bulurum.Yeni insanlarla tanıştıkça iyiki başlamışım diyorum. Bu yazıyı okuyorsanız ve sizde başlamak isteyipte cesaret edemiyorsanız bir an önce başlayıp sevdiğiniz işi yapmanızı öneririm.

Sizdede şu havalar bir bunalım yarattı mı? Beni feci halde bunalttı içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. Sürekli uyuyasım var. Sanırım yarından sonra hava düzelecekmiş. Ondan sonra kendime gelirim. Bu arada en sevdiğim havalarda kapalı havalar,ona rağmen bu sefer bende böyle ters bir etki yaptı. Sizde durumlar nasıl? Benimle paylaşırsanız sevinirim.

Gelelim günün ürününe;
Essence I Love Stage far bazı. Essence çok sevdiğim ve ürünlerini zevkle kullandığım bir marka.Kaş maskarasını,dudak kalemlerini ve ojelerini bayıla bayıla kullanıyorum. Bu far bazı hakkındada çok olumlu yorum okumuştum. Neden olmasın dedim ve aldım. İyiki almışım.


Daha önce başka markaların far bazlarını kullandım. Çok pahalı markalara ait değildi bu bazlar. Mesela Urban Decay'in çok sevilen far bazı hakkında en ufak bir fikrim yok.Bu ürünün fiyatı 10 TL civarındaydı diye hatırlıyorum. Ama işin üzücü yanı artık standlardan kalkmış. Kötü haberin yanında bir de iyi haber vermek gerekirse,waterproof versiyonu gelecekmiş yakın zamanda. 

Benim bu makyaj bazını sevmemin nedeni,farların çok güzel oturmasını sağlaması,pigmentasyonlarını arttırması ve kalıcılıklarını arttırması. E kısacası bir far bazından beklediğimiz her şeyi yapıyor. Bu yüzden başka ürün arayışına hiç girmedim. Rengi de benim göz kapaklarımı nötrlemek için çok uygun o yüzden benim severek kullandığım bir ürün oldu. Yağlı bir yapısı yok. Kalıcılığını en fazla ne kadar arttırdığı konusuna gelirsek 6-7 saat uçmadan farlarım kaldı.Daha fazlasını ben deneyimlemedim. Başarıyla üstesinden geleceğine eminim.
Bazı arkadaşlarımdan bunu kapatıcı olarakta kullandıklarını duydum. Neden olmasın diye düşündüm ama denemedim. Göz kapaklarımda gördüğüm kadarıyla tenimle gayet iyi bütünleşen güzel bir ürün. Standlardan kalkmamış olsa bu şekilde de deneyecektim ama ziyan etmek istemiyorum şu an. Hatta elimde nasıl durduğunu gösterecektim ama kıyamadım. Düşünün konu bu ürün olduğunda ne kadar cimri olduğumu :D

Görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)

Instagram: simsirozge
PR&İletişim:ozgesmsr@hotmail.com

Comments

  1. Canım bende essence'in bu ürününü severek kullanıyorum. Bulabildiğim yerde stokluyorum hemen :)

    ReplyDelete
  2. Bende bulamadım malesef 😃 Bloglarda gercekten çok iyi arkadaşlar edinebilioruz.Bu arada sizide beklerim bloğuma 😃
    http://esilammm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET