Flormar Back to School Koleksiyonu-Anti-Blemish BB Krem

Herkese yeniden merhaba,

Bu gece sizlerle Flormar Back to School BB kremi inceleyelim diyorum. Flormar ürünleriyle daha yeni yeni tanışan biri olarak,şu ana kadar aldığım her üründen memnun kaldığımı belirtmek istiyorum. Eğer sizinde ön yargılarınız varsa indirim bitmeden bir bakın derim (flormar.com.tr).


Öncelikle son zamanlarda cildim yağlı ve akneli bir hal aldı,malum güneş kremi tüm dengemi bozdu. Bioderma'ya konuyla ilgili mail attım ama henüz bir cevap almadım. 
Neyse konumuza gelirsek;
Flormar indiriminden satın aldığım bu BB kremin methini çok duymuştum. Ve başka şeyler alırken bunuda denemek istedim. Bendeki Anti-Blemish versiyonu,rengi 01 Light ve yağ içermiyor. Kısacası yağlı ve akneli ciltler için bu çeşidini öneriyorum. 35 ml olan ürün fazlasıyla uzun süre gidecek gibi görünüyor. Anti-Blemish yani leke karşıtı olan bu ürün orta kapatıcılığa sahip. Bir BB kremden beklenen her şeyi karşılıyor. Su bazlı olduğu için bana biraz Mac Face&Body'i hatırlattı. Kalıcılığı gayet güzel,ve gün içinde parlama yapmadı. Çok az T bölgemde yağlanma oldu. Hiç ürün kullanmadığımda da bunu yaşıyorum zaten. Ancak kokusu pek hoşuma gitmedi. Biraz güneş kremi gibi kokuyor.Yüzünüze sürdüğünüzde burnunuza gelecek kadar rahatsız edici bir koku değil tabii ama sürerken kokuyu alıyorsunuz. Güneş koruma faktörü içermiyor.Bu yüzden altına bir koruyucu kullanmanız sizin için,cildiniz için daha iyi olur. Blur effect versiyonu güneş koruması içeriyor. Onuda tercih edebilirsiniz,yağ içermediği için ben bunu satın aldım.Fiyat:12.90 TL.

Yine şarkı önerisi:

Ece Seçkin-Olsun

Bebe Rexha-I Got You

Akcent-Amor Gitana

Alışveriş yazısı isterseniz bana haber verin lütfen. Yarın görüşmek üzere,kendinize iyi bakın. :)

Instagram: simsirozge
PR&İletişim:ozgesmsr@hotmail.com


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim