Mac Burgundy Times Nine Far Paleti

Merhaba arkadaşlar,

Dün sözünü vermiş olduğum yazıyı biraz geçte olsa yazıyorum. Bu paleti en yakın arkadaşımla yılbaşı hediyeleşmesi yaptığımızda ondan ben istemiştim. Renkleri görünce aşık olmuştum. Zaten Mac'in ünlü farlarından barındıran bir palet. 


Ancak bu yazıyı yazmak için paleti elime aldığımda gerçekten çok sinirlendim. Mat renklerin pigmentasyonu gerçekten çok zayıf. Özellikle ilk sıradaki farlar rezalet. 100 kere elimi sürtmeme hatta oymama rağmen adam akıllı gözükmüyorlar bile. 2. ve 3. sıradakiler ise gayet güzel. Paleti daha önce kullandım tabi swatchlamadığım için zayıflığını anlayamamışım. Mac'teki farların fiyatları düşünüldüğünde ise kesinlikle alınabilir. Palet gözünüze büyük gözükebilir. Ancak çok küçük bu yüzden görmeden online mağazadan almanızı hiç önermiyorum. Farların her biri 0.8 gram sanırım. Ama daha önce hiç far bitirmediğim için gramajında sorun görmüyorum.

Swatchlarını aşağıya eklediğimde büyük ihtimalle ilk farı(Honey Lust) hayal meyal görüceksiniz. Palette 4'ü mat olmak üzere 9 far bulunmakta. İsimleri sırasıyla Honey Lust,Poppyseed,Quarry,Antiqued,Embark,#Noir,Haux,Star Violet ve Sketch.

Benim sevmediklerim Honey Lust, Poppyseed ve Quarry. Honey Lust asla fırçaya gelmiyor. Parmağınızla uygulamalısınız veya sünger aplikatörle çünkü fırçada sadece simler gözüküyor.
Poppyseed ve Quarry ise fırçaya geliyor. Tabiki asla kullanmam çöp demiyorum. Ama 5 TL değiller sonuçta insan çok daha güzel bir performans bekliyor.

Bayıldıklarıma gelirsek onlarda:Antiqued,Embark,#Noir ve Sketch.Diğer ikiside gayet güzeller ama favorim değiller.Zaten Antiqued,Sketch vb. çok ünlü farlar. Ve çok garip,bunların pigmentasyonunda bir sorun yok.



Ambalaj gayet şık her zamanki gibi. Kapağıda mıknatıslı ve ne çok kolay ne de çok zor açılıyor. Bu yüzden ne açarken düşme ihtimali var ne de çantanızda açılma olasılığı var.

Bazılarının pigmentasyonu zayıf olsada hem gece hemde gündüz kullanabileceğiniz çok güzel makyajlar ortaya çıkarabilirsiniz. Fiyatı ise arkadaşım bana aldığında 150 TL'ydi. Ama şimdi maccosmetics.com.tr 'ye baktığımda 169 TL olduğunu gördüm. Fiyatına değip değmeyeceğine siz karar verin :).

Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın.Kendinize iyi bakın,yarın görüşmek üzere :).

Instagram: simsirozge
PR&İletişim: ozgesmsr@hotmail.com



Comments

  1. Renkleri çok çok güzel ama neden bazılarında pigmentasyon sorunu var ki 150 tl vermişsem hepsinin çok güzel olmasını beklerim ben :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende böyle beklemiştim tabi ama ne yazıkki beklediğim gibi çıkmadı :D

      Delete
  2. Bazen farlar parmakla alınamıyor, acaba üsttekiler öyle mi? Çünkü, kullanırken sanırım seni çok zorlamamışlar, swatchlarken fark etmişsin bu durumu. Ben bu 9'lu paletlerden başka bir çeşidini istemiştim ama bir türlü almadım. Mac'in tekli farlarıyla kıyaslandığında aslında fiyatları avantajlı oluyor. Renkleri çok kullanışlı zaten sendekinin :) Güle güle kullan canım benim <3

    ReplyDelete
  3. Evet belkide bu şekilde bir sorun yaşamışımdır. Çünkü geçiş rengi olarak fırçayla uygulayabiliyorum üstteki 2. ve 3. rengi. Teşekkür ederim :)

    ReplyDelete
  4. O üstteki renkleri fırçaya çok az fix+ sıkarak kullanınca renklerini gayet iyi veriyorlar bir de öyle denemelisin çünkü renklerini tam verdiklerinde gerçekten güzeller 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslında o şekilde de denedim. Ama bu sefer farklı spreyle deneyeyim,önerin için teşekkürler :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim