Gratis İndirim Alışverişi

Selamlar herkese,

Bildiğiniz üzere bir sürü yerde indirim var. Kozmetikte taksit olayının kalkmasından sonra bu indirimler arttı gibi geliyor bana. Sanki her dakika indirim var. O yüzden kaçırırsam ölürüm biterim diye düşünmüyorum artık. Sizcede böyle mi? Neyse,bu indirimde kendimi frenleyip çok az ürün satın aldım. Yarın için güzel bir fotoğraf çekerim ama şimdilik yazı yayınlayabilmek adına çirkin bir görselle karşınızdayım.
Aldıklarımdan biri geçen haftanın haftasonu indiriminden,diğerlerini ise bugün satın aldım.


İlk ürün Wet'n Wild Comfort Zone far paleti.Bunu bulmayı ne kadar çok istediğimi az çok biliyor olabilirsiniz.Yine bulamadım diye ağlanırken rafların arkasında bir tane kaldığını gördüm. Ve tabiki hemen kaptım. Fiyat:14.90 TL.

Diğer üçü ise Wet'n Wild Megalast rujlar. Bunlardan ikisini bugün,birini geçen hafta aldım. Bugün aldıklarımın fiyatı 6.90 TL'ydi.Renkleri Spiked With Rum ve Sand Storm. Geçen hafta aldığım ise yeni renklerden Cherry Picking. Bunu 5.45 e aldım. Hatta aldığım zaman indirim o kadar yeni başlamıştı ki,çalışan kızlara bile ben söyledim :D (şuralara emoji koyamadığım için üzülüyorum). 

Benim alışverişim bu kadar,yeni bir şeyler daha alırsam eklerim ama hiç sanmıyorum. Çünkü yarın düğünümüz var,ertesi gün de yorgunluktan hareket edemem herhalde.
Bu aralar becerebilirsem Instagram hesabımdan sizlerle güzel göz makyajları paylaşmayı düşünüyorum. Bugün bir tane paylaştım. Merak ederseniz Instagram'a beklerim.
Kendinize iyi bakın,yarın büyük ihtimalle yazı yayınlayamayacağım. Görüşmek üzere :) Yazılarımdan haberdar olmak istiyorsanız,blogumdaki takip et butonuna tıklamayı unutmayın.

Instagram:simsirozge
PR&İletişim:ozgesmsr@hotmail.com   

Comments

  1. Merabalar.güzel bir paylaşım olmuş.😃 Takibime aliyorum sizide beklerim 😃

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim