H&M Makyaj Süngeri

Herkese yeniden merhaba,

Bugünlerde gezmelerde olduğum için ancak bu saatlerde yazı yayınlıyorum. O yüzden kusura bakmayın. Ama söz verdiğim gibi her gün bir yazı yazmaya da çalışıyorum. Bir sıkıntı çıkmadığı sürece böyle devam edeceğim. Sizlerden aldığım yorumlar,mesajlar beni gerçekten çok mutlu ediyor. Bunlar sayesinde zevkle devam ediyorum.

Şimdi H&M süngere gelirsek:Aşağıdaki görselde gördüğünüz gibi ıslatıldığında kocaman oluyor. Çok güzel pürüzsüz uygulama sağlıyor. Ancak ürün çok emiyor. Bunu göze aldıysanız almanızı önerebilirim. Hatta bana kalırsa gördüğünüz yerde alın ve kendiniz deneyimleyin. Çok fazla ten makyajı yapmıyorsanız bunu büyük ihtimalle umursamayacaksınız. Mesela ben haftada 1-2 kere en fazla ten makyajı yapıyorum.
 Daha önce Beauty Blender kullanıyordum ama benimki küflendi ve hamur kıvamı almaya başladı. Tekrar 55 TL vermek istemediğim için H&M süngeri denemek istedim. Aldığım zaman 2 tane alıcaktım,arkadaşım 'Napıcaksın 2 taneyi' dediği için almadım. Ve bu haftasonu baktığımda yoktu. Aşırı aşırı aşırı pişmanım. İlk kullanımdan önce yıkamak her süngerde olduğu gibi bundada gerekli bence. Fırçalarıda süngerleride yeni alındığında ilk önce bir kere yıkama taraftarıyım. Sonuçta hijyen çok önemli. Çok ürün emmesi dışında sıkıntısı çabuk yıpranması. 
Fiyatı:7 TL.



Ben bundan sonra bir de Yves Rocher'in makyaj süngerini denemeyi düşünüyorum. Onunda fiyatı 14 TL.Sizler hangi süngerleri denediniz,memnun kaldınız mı? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim,yarın görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın :)

Instagram:simsirozge
PR&İletişim: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

  1. Ben eklips'in süngerini de başarılı buluyorum bulursan onu da deneyebilirsin. Bu beyaz süngeri bulursam ben de almak istiyorum.

    ReplyDelete
  2. Ben bu beyaz süngerlerden hiç bulamadım Özge'cim, HM nin hayvan desenli kutuda satılanlarından aldım ve onları da çok beğendim. Yumuşacıklar. Bu beyazlardan da bulursam alıp deneyeceğim😊 Güle güle kullan canım, sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bulursam ben sana alırım Blana'cım :) Teşekkür ederim :)

      Delete
  3. Fiyatı oldukça uygunmuş :) görünümüde çok şirin iyi günlerde kullanın :) Sevgilerimle

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim