Maybelline The Blushed Nudes

Merhaba arkadaşlar,
Bugün benim finallerimin bittiği gün. E tabi haliyle çok mutluyum! Umarım hepinizin sınavları çok güzel geçmiştir. Tatile başladığıma göre her gün bir blog yazısı yazmayı düşünüyorum. İnşallah bunu söylediğim için mahcup olmam. :)


1-2 ay önce aldığım çok güzel bir paletten bahsedeceğim:Maybelline The Blushed Nudes. Yurtdışında değişik versiyonlarıda mevcut. The Rock Nudes,The 24K Nudes ve The Nudes gibi. İçlerinden The Nudes,Blushed Nudes'a benzer bir palet zaten. Ama The 24K Nudes gerçekten efsane bir palet (az sonra onunda görselini koyacağım). 

Gratis ve Watsons'ın %40 indirimde olduğu bir dönemdi. 24 TL gibi bir fiyata almıştım. Tabi çok zaman geçtiği için tam hatırlayamıyorum. Bu fiyata alınacak en güzel paletlerden biri. Pigmentasyonu gerçekten yüksek. Far bazıyla kalıcılığı 8-9 saat. Ki bu çok iyi bir kalıcılık. Far bazı olmadan kullanmadığım için bir şey söyleyemeyeceğim. Ama yine kalıcılığının çok düşük olacağını sanmıyorum. Siz bazsız kullandıysanız benimle paylaşmayı unutmayın. 

Palette 12 adet far bulunuyor. Bunlardan 1 tanesi mat. Paletle ilgili bilmeniz gereken en önemli şey bence nasıl uygulama yapmanız gerektiği. Çünkü yanlış uygulama yapılınca,pigmentasyon rezil gibi oluyor. Gelelim benim nasıl uygulama yaptığıma. Ben farları sünger aplikatör yada parmaklarımla uyguluyorum. Normal fırçalarla uyguladığımda performansından memnun kalmadım. Eğer elinizde varsa ve böyle bir sorun yüzünden kullanamıyorsanız bir de böyle kullanmanızı öneririm. Paletin arkasında hangi rengi nereye sürmeniz gerektiğiyle ilgili güzel tavsiyeler var bakmanızı öneririm.

Paletin sıkıntılarına gelirsek:Bence ambalaj çok kötü. Yani tamam abartmayalım o kadar kötü değil,ama daha güzeli olabilirdi. Farlar çok çabuk kristalize oluyor ve çabuk bitecek gibi hissettim.

Şimdi sizleri swatchlar ve 24K Nudes ile başbaşa bırakıyorum. Kendinize iyi bakın yorum bırakmayı unutmayın! :)

Üst sıra(5. renk mat)

Alt sıra(Burası Favorim)
Bir an önce gelsin <3


PR&İletişim:ozgesmsr@hotmail.com
Instagram: simsirozge

Comments

  1. Özge'cim güle güle kullan :) Ben bu paleti es geçtim, elimde benzer renkler var diye. Hem de çok pigmentsiz olduğunu okudum çoğu blogda. Sünger aplikatörle denemek hiç aklıma gelmezdi açıkçası, bence paleti kullanamayanlar için şahane ipucu olmuş. Ellerine sağlık, sevgilerimle... <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim Blana'cım. Satın almadan öncede parmaklarımla baktığım için hoşuma gitmişti. Bu şekilde kullanıyorum o yüzden. Sevgiler <3

      Delete
  2. Bu palet benim ilgimi çekmemişti ama 24k nudes neymiş öyle efsane gerçekten o gelirse kayıtsız kalamayabilirim :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET