Maybelline Lash Sensational

Merhaba kızlar,

Bugün sizlere bu aralar en sevdiğim markalardan biri olan Maybelline'in Lash Sensational maskarasından bahsetmek istiyorum (Maybelline hem kaliteli hemde uygun fiyatlı ürünleri olan bir marka bu yüzden çok seviyorum.).  Bendeki normal versiyonu bir de waterproof olanı var. Ülkemize geldiği anda insanlar koşup aldılar,yedeklediler. Ancak daha sonra çok beğenmeyen oldu. Bunun nedeni ise herkesin kirpik yapısının farklı olması ve maskaralardan beklentimizin bambaşka olması. Yazımın sonuna beklentinize göre kullanmanız gereken fırça tipini kolayca bulabilmenizi sağlayacak bir resim ekleyeceğim. 

Gelelim benim alma nedenime, fırçasının çok kullanışlı olduğunu düşünmem ve kirpiklerimi kıvırmak,tek tek ayırmak istemem. Öncelikle sevmemin sebebi kirpiklerim uzun ve düz olması. Bu fırça benim kirpiklerimi kıvırıp tek tek ayırdı.

Nasıl uyguladığıma gelirsek;Arkadaki kısa kıllı olan ucuyla kirpiklerimi aşağıdan yukarı tarıyorum ve üstteki uzun kıllı ve eğimli kısmı kirpiğimin iç tarafına yerleştirip o şekilde uyguluyorum. (Umarım anlatabilmişimdir.)Uygulamadan önce fırçada kalan fazla ürünü iyice temizleyip uygulamanızı tavsiye ederim. Çünkü öteki türlü benim kirpiklerimi birbirine yapıştırdı. Ben her maskarayı uygularken bu şekilde bir yöntem kullanıyorum. Ve çok daha iyi sonuç alıyorum.


Ben aldığım zaman fiyatı 14.90 TL'ydi. İndirimsiz fiyatı 25 TL olmalı.Uygun fiyatlı ve sonucu çok hoş olan bir maskara yani. Dediğim gibi eğer bir rimelden beklentiniz kıvırması ve tek tek ayırması ise bu rimeli seversiniz. Hacim verme konusundada oldukça başarılı. Rengi ise simsiyah. Fırçasının eğimli olması da bu rimeli başarılı kılan bir özellik.

Sürer sürmez 'kirpiklerinde ne kullandın,çok doğal duruyor' gibi tepkiler aldım.Bu da benim bir ürüne aşık olmama yetiyor sanırım. :)

Temizleme meselesine gelirsek -ki zor çıkması yüzünden pek çok insan ürünü sevemedi-,ilk sürdüğüm zamanda 1-2 tane kirpiğimi döktü. Çünkü ben Garnier miselsu ile temizlemeye çalıştım. Ancak daha sonra duşa girdiğimde sıcak su ile çıkartmaya çalıştım. Bu şekilde yaptığınız zaman bazı rimeller gözümüzün içine girerek canımızı fazlasıyla yakıyor. Ama bu üründe öyle bir sorun olmadı. En son akan veya çıkmayan ürünü de çift fazlı makyaj temizleme suyu yardımıyla çıkarttım. Böyle yapınca harika sonucu almış oldum. 

Umarım sizlere yararlı bir yazı olmuştur,kendinize iyi bakın. Yeni ürünlerde görüşmek üzere :)

Her türlü sorunuz ve öneriniz için: ozgesmsr@hotmail.com

Instagram: Takip et!

Youtube: Abone ol!

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim