denebunu.com

Herkese yeniden merhaba,

Farkındayım bir türlü blog yazılarını oturtamadım. Okul programım ne yazıkki bu dönem çok dolu. Finaller öncesi bir yazı yayınlamak istedim. Yazımda hem denebunu.com 'dan bahsetmek hemde bir kaç şarkı,dizi önerisinde bulunmak istiyorum.

Öncelikle Denebunu.com nedir ondan bahsedelim: Denebunu size hiç bir ücret talep etmeden,profilinize uygun ürün gönderen bir internet sitesi. Bu yüzden profilinizi eksiksiz doldurmanız çok önemli. Örneğin Aralık kutusunda bana Lancome,Kotex ve Eti'den ürün gelirken başka arkadaşlarıma Lancome yerine Urban Care saç ürünleri gelmiş (Tabi sadece Lancome bana geldi demiyorum onuda yolladıkları insanlar var).Ben daha önceki kutuyu sipariş etmemiştim. Bu kutumda 7 günde geldi. Bu sitenin sizden istediği tek şey ürünleri kullandıktan sonra onları yorumlamanız. Henüz bu işlemi denebunu sitesinde yapmadım ancak burdan yorumlamadan duramayacağım.

Kutumun içeriği:
2 Kotex normal ped
2 Kotex günlük ped
1 Eti Puf çilek dolgulu
1 Eti Karam kakao parçacıklı
Lancome Energie De Vie
Lancome La Nuit Tresor



Henüz sadece Eti ürünlerini deneme şansım oldu ancak diğerlerini de denedikçe ekleyeceğim. Eti ürünlerine gelirsek ben bitter çikolata sevmem,ve Karam'ın diğer çeşitlerini hiç yemiyorum ama bu cidden çok güzelmiş içindeki kakao parçacıkları çok güzel bir tat vermiş. Ve Eti puf hayranı olmadığım için ne yazıkki bunuda pek sevemedim.Gerçi hindistan cevizlisinden iyidir.
Kotex'te sürekli kullandığım bir marka eskiden memnun kalmamıştım sert bir yapısı olduğunu düşünüyordum. Ama artık yumuşacık. Özellikle günlük pedleri hijyenik ambalajı sayesinde favorim. Lancome ürünleri için sabırsızlanıyorum. Onlarla ilgilide bir yazı gelecek.
Bu ay en çok izlediğim diziler Suits,Game of Thrones ve Shameless oldu.
Suits hariç diğerlerini biliyorsunuzdur ama Suits hem eğlenceli hemde akıllıca bir dizi bakmanızı tavsiye ederim.İzlerseniz düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.:)
Şimdide bu ay en çok dinlediğim şarkıları ve Spotify listemin linkini bırakıyorum:

Tame Impala-The Less I Know The Better

Tame Impala-Feels Like We Only Go Backwards

R.E.M.-Losing My Religion

The White Stripes - 'Seven Nation Army'

Felix Jaehn-Ain't nobody(Loves Me Better)

Nathan Goshen-Thinking About It (Let It Go) (KVR Remix)

John Legend-Love Me Now

Spotify Listem:

Kendinize iyi bakın siz bu ay hangi şarkıları dinlediniz bana yazarsanız sevinirim,kocaman öpüyorum! :)
Instagram: simsirozge
İletişim&PR:ozgesmsr@hotmail.com


Profil oluşturmak için ---> denebunu.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim