SOHBET

Arkadaslar, ne güzel yazmisim da bu sahis beni aldatti, ve aradan cok sular gecti, simdi yeniden buradayim ve saglikli bir iliski icerisindeyim, umarim beni özlemissinizdir! 😁
 
Merhabalar,

Hayatımın bazı dönemleri oluyor,bu dönemlerde elimi ayağımı sosyal medyadan çekiyorum. Blog,Instagram,Facebook vb. her platformdan uzaklaşıyorum. Bu durum üzüntüden değil çoğunlukla hayatımdaki güzel bir değişiklikten oluyor. Hayatımda biri varken,uğraşmam gereken şeyler varken telefonu elime almıyorum. Uzun zaman sonra geri döndüm ve biraz sizlerle sohbet eder gibi bir şeyler yazayım dedim. Umarım yazdıklarım yanlış anlaşılmaz ya da bize ne senden demezsiniz, yazıda kendinize ait bir şeyler ararsınız ve küçükte olsa erkek arkadaşınıza, eşinize olan hisleri alevlendirir.

Bu sefer beni buralardan uzak tutan şey beni fazlasıyla mutlu eden, hayatımı değiştiren bir olay bir durum ya da siz ne demek isterseniz o. Buralarda aşk hayatı gibi kişisel konulardan bahsetmeyi pek sevmeyen biri olarak şu an bunu yapıyorsam anlayın ki benim için çok değerli. 3 ay gibi kısa bir süredir beraber olduğum bir erkek arkadaşım var. Beraberliğimiz kısa olsa bile bir süredir tanıdığım ve değer verdiğim biriydi. Böyle bir ilişkiye başlamışken de böyle şeyler konuşalım istedim. Sadece kozmetik değil bazen de hayatımızda olan güzel şeylerden bahsetmemiz gerekli diye düşünüyorum. Sonuçta burası benim dünyam!

21 yaşına henüz girdim, kısacık hayatım boyunca pek çok insan tanıdım buna rağmen. Çevremde iyisiyle kötüsüyle pek çok farklı karakter oldu. Yaşamım boyunca öğrendiğim en önemli şey kimseye güven olmadığı. Dünyanın aldığı son halde en yakınına bile güvenmekte zorluk çekiyor insan. Böyle zamanlarda kendiniz kadar emin olduğunuz birini tanıdıysanız çok şanslısınız demektir. Bir ilişkide sevgiden daha önemli bir şey varsa o da güven ve saygı (iki şey olmuş oldu ama olsun). Bunları karşınızdaki insanda bulduysanız, en ufak kavgada çekip gitmemeli savaşmalısınız. Evlilik yemini ederken 'hastalıkta sağlıkta, iyi günde kötü günde' diyorsak bunun arkasında durmalıyız - Tabiki ilişkide sözlü veya fiziksel şiddet olmadığı sürece bu söylediklerim geçerli-.

İnsan birine karşı bir şeyler hissedince hayat daha anlamlı geliyor. Bu insan doğasından kaynaklanan bir durum. Ama ne yazıkki her karşımıza çıkan 'doğru insan' olmuyor. İnsan doğruyu ararken pek çok hata yapabilir, bu durumda yanlış olan hiç bir şey yok. Yanlışlardan ders alıp bunu tekrarlamamak asıl önemli olan. Karşınıza size değer vermeyen biri çıkmadan değer verenin kıymetini nasıl anlarsınız? Aldatılmadan sadık olanın kıymetini bilir misiniz? Hayatta her şey tecrübe. Her gün bize acısıyla tatlısıyla tecrübe katıyor. Unutmayın geçmişte yapılan hatalar olmasaydı 'Şimdiki aklım olsaydı...' diyemezsiniz. Bu yüzden geçmişe üzülmek yerine güzel bir gelecek oluşturmaya çalışın kendinize.

Karşındaki insanı eksileriyle artılarıyla sevmeli insan. En güzele en yakışıklıya değil kalbinize en güzel gelene aşık olursunuz. İnsanın dışı değil içi güzel olmalı. 
Dünyanın en güzeli değil onun kalbinin en güzeli olduğunuzda mutlu olucaksınız. İnsan beyni her şeyi öncelikle görsel olarak değerlendirdiğimiz için dışını beğendiğimiz insanın içini görmeye çalışıyoruz. Bu hepimiz için geçerli. Ayrıca sizin kimi seçtiğiniz sadece sizi ilgilendirir. İnsanların ne söylediğini kafanıza takmayın. O zaman daha mutlu olucaksınız eminim :)

Demem o ki hayatınızda size değer veren sizi seven bir insan varsa kıymetini bilin,ellerini sıkıca tutun ve bırakmayın. Aksi taktirde yarın çok geç olabilir. Bu söylediğim aileniz için de geçerli tabiki. En değerlileriniz hiç kırmamanız,hep mutlu olmanız dileğiyle. Sizleri seviyorum,kendinize iyi bakın <3

Sosyal Medya Hesaplarım

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri