Mac Fix+

                                                            Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere Mac Fix+'tan ve bendeki etkisinden gözlemlerimden bahsedicem.

Hepiniz için önemli olan bir detayla başlamak istiyorum o da fiyatı:64TL.
100 ML bir şişede geliyor ve bu tek boyu en azından benim sorduğum Maltepe Park Mac mağazası bana böyle söyledi.
Bu Mac'in Prep+Prime serisinden bir makyaj bitirme ürünü.Cildinizi rahatlatmak için ve makyajınızı bitirmek için bu ürünü kullanabilirsiniz,ek olarak farların pigmentasyonunun arttırılması için kullanabilirsiniz. Ama benim için en önemlisi makyajın suratınızda maske gibi durmamasını sağlayan ''cakey'' görüntüyü azaltan bir ürün olması.
Ürünü yüzünüzden uzak tutarak sıkmanız çok önemli çünkü yoksa suratınız sırılsıklam oluyor. Bir iki kez bu hatayı yaptım. Suratım sırılsıklam oldu,yaz geldiğinde,ise bu ürünü makyajınızı yapmadan önce cildinizi ferahlatmak için kullanabilirsiniz. Ben ürünü ek olarak fırça ıslatmam gerektiğinde kullanıyorum. Ambalajına gelicek olursak aşırı hoş bir ambalajı olduğunu söyleyemem. Pompasının çok kaliteli ve kullanışlı olduğunu düşünmüyorum yan tutarsanız sıkmanız imkansız. Far pigmentasyonunu arttırmasına gelecek olursak ben bu özelliğinden memnun kaldım açıkçası. Rengi açık bir far ise rengini daha çok belirginleştiriyor.
Aynı şekilde bu ürünü allık fırçamda da uyguladım,ve daha canlı daha doğal bir görünüm elde ettim. Çok yönlü olan bu ürünü almanızı tavsiye ediyorum denedikçe kendiniz çok daha fazla kullanım alanı bulabiliyorsunuz. Tekrar ediyorum bu ürünü kullanırken uzaktan sıkmayı lütfen unutmayın yoksa çok ıslanırsınız. Ve kullanmadan önce çalkalanması gerekiyor. Makyaj bazından önce de kullanabilirsiniz aynı şekilde bu ürünü cildinizi koruma özelliği var.
Şu an farkettim ama aşırı dağınık bir yazı oldu.Çünkü yazarken sürekli aklıma bir şeyler geliyor ve bunuda eklemesem olmaz diyorum. 
Kendinize iyi bakın,bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Yorumlarınızı bekliyorum.Blogumu takibe almayı unutmayın :)
Mail: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim