The Balm Mary Lou Manizer

Merhaba arkadaşlar :)

Dün yaşadığımız olaydan dolayı üzgünüm ve bir süredir bu olaylardan dolayı canım bir şey yazmak istemiyordu. Ama bunu yapmanın bize ve ülkemize daha büyük zararı olduğu su götürmez bir gerçek. Umarım hepimizi güzel günler bekliyordur.Ülke olarak en güzel günleri hakettiğimizi düşünüyorum.

Tekrar yazmaya karar verince,ne yazsam diye düşünmeye başladım. Gratis indiriminden aldığım The Balm'ın çok sevilen aydınlatıcısıyla ilgili yazmaya karar verdim.The Balm'ın her ürününde olduğu gibi bu ürününün de ambalajı çok hoş. Ve bu ambalajlarda biz kızları cezbediyor tabiki :) Ürün beni kendine çeksede almam çok zor oldu sürekli elim gitti ama bir türlü alamadım. İndirimde hemen bitmesine rağmen iki mağazada gördüğümde,artık almam gerektiğini düşündüm ve aldım. 


Kullanmaya cesaret etmemde uzun zaman aldığı için ancak bu ürünle ilgili kararlarımı verdim. 
İlk olarak en doğru sonucu nasıl aldığımla başlamak istiyorum. Ben Mary Lou'yu öncelikle Gratis'ten satın aldığım fan fırçası ile denedim,daha sonra ise kapatıcı fırçasıyla bölgesel olarak denedim. Bana kalırsa doğru fırça fan fırçası.Yanaklarda en iyi sonucu o veriyor. Dudak üstüm ve kaş altlarımda ise kapatıcı fırçasınıda kullanıyorum. Ama fırçam kuru olduğu zaman çok istediğim gibi bir duruşu olmadı ve daha çok ürün kullanıp daha az sonuç aldığımı farkettim. O yüzden fırçamı fix+ ile ıslattım bu sefer az ürünle çok güzel doğal bir ıslak bitiş elde ettim. 

Toz aydınlatıcılara karşı ön yargım bu üründen sonra son buldu diyebilirim. İlerleyen indirimlerde de diğer kız kardeşleri olan Betty Lou ve Cindy Lou'yu denemeyi çok istiyorum.Betty Lou yaz ayları için güzel bir tercih olabilir diye düşünüyorum.

Her zaman çok insanın övdüğü ürünlere karşı ön yargılı olmuşumdur. Ama bu ürüne bir şans vermeyi istedim. İyiki Mary Lou'ya bir şans vermişim. Ancak beni üzen bir şey oldu :( Benim Mary Lou'm kırık,yerinden kalkıyor. Düşürüp kırmaktan çok korkuyorum. Böyle bir şeyle umarım karşı karşıya kalmam. 

 Fiyatı normal zamanda 55 TL indirimlerde 32.90 oluyor. Ancak bazı Gratis'lerde 29 lira olmuş. Hangileri ve neye göre buna karar veriliyor bilemiyorum. Çok yüksek bir fark değil ama bana kalırsa önemli.

Sonuç olarak bize al mı diyorsun derseniz: Her kızda olması gerek diye düşünüyorum. Deneyen 10 kızdan 9'u memnun kalır diye düşünüyorum. Eğer alabiliyorsanız alın kızlar:)

Sevgiyle kalın,kendinize dikkat edin.Ve yorum yapmayı unutmayın :)
Sorularınız için: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim