Parfüm Koleksiyonum

Merhaba kızlar,
Yazımın başlığından da anlayacağınız gibi bugün size sahibi olduğum parfümlerin kokularını notalarında neler içerdiği vb. anlatmak istiyorum. Belki yarın öbür gün videosuda gelebilir. Öncelikle bu parfümlerin her birinin beni yansıtmadığını ancak şişelerini beğenip aldığım veya hediye gelen parfümler olduğunu belirtmek istiyorum,çünkü çok farklı içerikleri olabilir. Bu yazı uzun bir yazı olucak haberiniz olsun kızlar :) Ayrıca eklemek istiyorum;tabiki bütün parfümlerimin içeriklerini ve notalarında neler olduğunu net bilemiyorum bu yüzden internetten faydalanacağım.

1.Calvin Klein Euphoria
Bu parfüm benden çok annemin sevdiği bir ürün olmakla birlikte arabada dahil bulunduruyor. Benim içinse ağır bir parfüm pek sevmiyorum açıkçası ama ilginizi çekebilir bu yüzden sizlerle paylaşmalıyım. Şu anda Watsons'ta 169 TL.Üst notası:Sicilya bergamutu,yeşil akorun sardığı taze hurma. Orta notalarında: Beyaz hanımeli çiçeği,orkide,manolya. Dip notası:Beyaz sandal ağacı,sıvı kehribar ve (çok çılgın olduğunu düşündüğüm) Bailey's. 
Bu parfümde benim sevemediğim nokta ise üst notalarında aldığım hurma kokusu diye düşünüyorum. Sıktıktan bir süre sonra fazlasıyla hoşunuza gidebilir.







2.Calvin Klein IN2U
Gelelim bana yılbaşı hediyesi olarak annemlerin aldığı parfüme..Esans: CK IN2U Calvin Klein'in kakao içeren ilk parfümü ve sanırım bu çok hoşuma gitti. Tepe Notası: Pembe Üzüm Kalp Notası: Şeker Orkidesi Dip Notası: Neon Amber. Bu parfümü kesinlikle Euphoria'dan daha çok sevdim.







3.Giorgio Armani Si
En sevdiğim aşık olduğum parfümüm arkadaşımdan yılbaşı hediyesi olarak geldi ve 50 ml olmasına rağmen hala bitiremedim. Bendeki Eau de Parfüm olan,bana geldikten sonra farklı türleri de çıktı ancak ben buna bayılıyorum. 100 ml olan Sevil Parfümeri'de 425 TL.Üst notası: Siyah Frenk Üzümü Kalp Notası: Frezya, Mayıs Gülü Dip Notası: Vanilya, Paçuli, Değerli Odun Harmanı
Vanilya kokularına bayıldığım için en sevdiğim parfümüm olabilir.





4.Burberry Weeknd

En sevmediklerimdendir kendisi,çok kadınsı bir kokuya sahip olmakla birlikte laf olsun diye aldıklarımın içinde kendisi. Sevil PArfümeri'de 100 ml boyu 213 TL.Notalarına gelirsek;Tepe Notası: Mandalina, Adaçayı, Muhabbet Çayı Kalp Notası: Kuşburnu, Şeftali Çiçeği, İris, Mavi Sümbül, Siklamen Dip Notası: Sedir, Misk, Sandal Ağacı.
Çok fazla bahsetmeme de gerek yok.




5.Burberry Body
Burberry'yi son denememden sonra korkum olmasına rağmen bunu denedim ve bayıldım. Çok severek kullandım ama bu aralar elim gitmiyor. 85 ml boyu Sevil Parfümeri'de 252 TL.Notalarına gelirsek;
Tepe Notası: Yeşil Absent, Şeftali, Frezya Kalp Notası: Doğal Gül, İris, Sandal Ağacı Dip Notası: Kaşmir, Vanilya, Kehribar, Misk
Yine vanilya...




6.Lancome Hypnose
Bayıldığım bir parfümdür kendisi,bitirmeye bile kıyamadığım.Hepsiburada.com da şu anda 75 ml boyu 299.90 TL.Tepe Notası: Vetiver, Tutku Çiçeği Kalp Notası: Vanilya Dip Notası: Yasemin, Orkide. Farkettiyseniz yine yeniden vanilya :)








7.Dior Hypnotic Poison




Önce doldurma olarak satın aldım deodorant ile birlikte hayatımda aldığım ilk doldurma parfümdü kendisi. Çok ağır bir koku gibi gelmişti. Sonra gerçeğini aldım ve ağır olmasına rağmen tam bir gece parfümü olduğunu farkettim.Bu parfüm herkeste olmalı bana kalırsa.Hepsiburada.com da 100 ml'si 339 TL.
Tepe Notası: Hindistan Cevizi, Mürdüm Eriği, Kayısı Kalp Notası: Sümbül, Yasemin, İnci Çiçeği, Gül, Kimyon, Brezilya Gül Ağacı Dip Notası: Sandal Ağacı, Badem, Vanilya, Musk
Şu an 'ya yeter hep vanilya' dediğinizi biliyorum ama en sevdiğim kokuyu yazı sayesinde bende keşfetmiş oldum :)


8.Tom Ford Black Orchid
Hayatımda aldığım en ağır parfüm,unisex bir ürün. Gece kullanıma daha uygun ancak bana kalırsa hiç kullanılmasada olur. Tabi tercih sizin...Hepsiburada.com'da 100 ml'si 349 TL.
Tepe Notası: Taze Bergamot, Siyah Kuşüzümü, Black Truffle, Ylang Ylang Kalp Notası: Lotus Ağacı, Siyah Orkide Dip Notası: Paçuli, Tütsü, Vativer, Vanilya
Vanilyasına kandım aldım ancak olmadı,cık.







9. Chanel Chance


Yorumsuz bırakıyorum bu parfümü koklamadan aldım pek bayılmadım. (Deli dediğinizi duyuyorum) Hepsiburada.com'da şu anda 100 ml'si 431 TL.
Tepe Notası: Sümbül, Yasemin Kalp Notası: Paçuli, İris Özü, Sedir Ağacı Dip Notası: Beyaz Misk, Vetiver, Amber, Vanilya






10.Mel Merio Famous Girl (Uygun Fiyatlı Rossmann Favorim)

Bu parfüm bana annemin Almanya'daki kuzeni tarafından getirildiğinde duş jeli ve deodorantıda getirilmişti. Hepsini kullandım ve daha sonra deodorantını ve parfümünü hep depoladım bu aralar elim gitmesede Rossmann'larda bakmanızı tavsiye ederim.Farklı renkleri de var ama bence en güzeli bu.














11.Victoria's Secret Coconut Passion


Hindistan cevizi ve vanilya içeren bir body mist. En sevdiğim kokularla benim için yapılmış denebilir :)

















12.Victoria's Secret Love Addict




Vahşi orkide ve kan portakalı içeren bu body mist pek bayılmadığım ancak nefrette etmediğim bir kokuya sahip. Bir sette aldığım için seçme şansım olmadı ve Coconut Passion için katlandım kendisine :)













Sizlerle paylaşmak istediğim parfümlerim bunlardı. Bir kaç tane daha var ancak onları bulamayacağınız için ve kullanmadığım için göstermiyorum sadece H&M body mistlerinden tabikide vanilyalı olana bakmalısınız :) Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)
Soru ve görüşleriniz için: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim