The Balm Time Balm

Merhaba arkadaşlar,
Vizeler bitti bende bu yazıyı yazmaya karar verdim. Baya önceki bir Gratis indiriminden almıştım The Balm Time Balm ürününü.Bu bir makyaj bazı. Makyaj bazlarını neden kullanıyoruz derseniz: Makyaj bazının amacı makyajımızı daha kalıcı bir hale getirmek ve bazı makyaj bazlarında (bunda da olduğu gibi) cildi pürüzsüz hale getirmek,gözenekleri kapatmak (Benefit Porefessional).
Yanlışlıkla çok kullanırsanız cildinizi fazlasıyla yağlı bir his bekliyor olacak. Bu yüzden ürünü çok az almalısınız. Zaten yapısı aşırı sıvılaşıyor,aldığınız az ürün size fazlasıyla yetecek. Ben bu ürünün kıvamını fazlasıyla vazeline benzetiyorum.
Ellerde yağlı bir his bırakıyor ve ben bu histen nefret ediyorum. Ama yüzünüzde gerçekten kadifeliği hissedeceksiniz. Makyajımın kalıcılığını en fazla 1-2 saat arttırmıştır. Bu konuda başarılı olduğunu düşünmüyorum. Fiyatı 38 TL'ydi. %40 indirim döneminde bu fiyata yakalayabilirsiniz. Beklentiniz benim gibi ciltte kusursuzluk ise almanızı önerebilirim,ama makyajı kalıcı hale getirmek istiyorsanız ne yazıkki.
 Benim cildim kurudan karmaya dönük olmasına rağmen o yağlı hissi sevmedim,yağlı ciltleri daha fazla yağlandırabilir. Tabikide bu benim düşüncem yağlı cilde sahip olan kişiler benimle düşüncelerini paylaşabilir. Ayrıca ben bu ürünü cildimin sadece pürüzsüz gözükmesini istediğim ten ürünü olarak başka bir şey kullanmak istemediğim zamanlarda da kullanıyorum. Cildime gerçekten vaadettiği pürüzsüzlüğü veriyor. 
Ambalajda 6 ay kullanım süresi olduğu yazıyor.Bu 6 ayda her gün kullansanız ancak biter. 30 ml olmasına rağmen dediğim gibi çok az ürün fazlasıyla yetiyor. İçeriğinde paraben yok,silikon var. Bittikçe alır mıyım bilmiyorum ama daha öncesinde başka ürünlerini denemeyi düşünüyorum.Daha sonra sizlerle beraber bir makyaj bazı dosyası açabiliriz. Sizin kullandığınız makyaj bazlarını öğrenmeyi çok isterim bana yorum olarak bırakabilirsiniz.:) 
Soru ve görüşleriniz için: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim