Beauty Joint Alışverişi: LA Girl Pro Conceal HD Concealer

Merhaba arkadaşlar,
İlk yurtdışı alışverişimi sizlerle hem yazı hemde video olarak paylaşmak istiyorum. Öncelikle ben 1 ayda falan gelir derken 7 günde Türkiye'ye geldi. Tabi ordan sonra PTT 5 günde falan ulaştırabildi. Ama o kısmı atlıyorum.
Nedir bu Beauty Joint derseniz. Kozmetik ve diğer çeşitli ürünleri bulabileceğiniz bir Amerika tabanlı internet sitesi. Sitede bir çok ürünü uygun fiyatla bulabiliyoruz bir sürü marka mevcut. Ve eğer yakalayabilirseniz pek çok indirim de oluyor. Normalde bir siteye kolay kolay güvenemiyorum ama pek çok Blogger'dan duydum bu siteyi.
 Kredi kartı olayından da korkmama rağmen PayPal üzerine kartımı tanımlayıp yaptım alışverişimi. Paranızı çekerken banka o anki kurla TL'ye çevirip çekiyor. Yani hesapta dolar olmak zorunda değil. Hatta bazı bankalar kredi kartı değil bankamatik kartı ile de alıyor ücreti. Ben bu alışverişimde İşbankası bankamatik kartını kullandım.
 Çoğunuzun merak ettiğine emin olduğum kargo ücreti meselesine gelirsek bence sitenin en kötü yanı bu,çünkü ürün ağırlığı arttıkça kargo ücreti artıyor. Ve genellikle alışveriş tutarına yakın kargo ücreti oluyor. Siteden alışveriş yaptıktan sonra internetten sitede kullanılıcak indirim kuponlarını bulup kullanmanız az bile olsa size faydalı olacaktır. Örneğin; benim 12 dolarlık alışverişimde 0.60 cent indirim oldu. Ve yüksek tutarlı alışveriş yapmamanız sizin için stressiz olacaktır. Çünkü gümrükte takılma ihtimali her zaman mevcut. Yüksek tutarlı da olsa düşük tutarlıda olsa.  Ama düşük tutarlı olursa en azından daha az üzülürsünüz. Zaten site sağolsun 'sanat malzemesi' vb. notlar düşüyor pakete.
Benim aldıklarıma gelirsek,hem Instagram hemde Snapchat'te paylaştığım üzere LA Girl Pro Conceal   kapatıcılar. Neden bunları yurt dışından aldın derseniz Instagram'da hesaplarda 100 TL verip bir de kargo ücreti vermek istemedim 4 ürüne toplamda 48 TL ödeyerek yarı yarıya kârdaydım. Bu yüzden şansımı denemek istedim.
Bende dört rengi bulunmakta bu kapatıcıların:
(soldan sağa)
1.Green Corrector GC992
Yeşil renkteki bu ürün ciltteki kızarıkları nötrlemek için kullanılıyor. Gayet memnun kaldım bana göre çok iyi bir corrector. Fiyat performans açısından ise harika kesinlikle beklentiyi karşılıyor. Ancak sabitlenmeden kalıcılığı düşük.Ürün 8 gram.
2.Porcelain GC969
Bu renk normal bir şekilde kapatıcı ve aydınlatıcı olarak kullanabileceğiniz ürün. Yapısı kapatıcılığı ve ambalajı ürünlerin hepsinde olduğu gibi çok hoş. Rimmel London Match Perfection'da olan ambalaj sorunu sıkıp sıkıp gelmeme bir anda fışkırma sorunu bunlarda kesinlikle yok. Kalıcılık orta seviyede tabiki sabitlenmezse.Ürün 8 gram.
3.Chestnut GC986
Ben bu rengi kontür amaçlı satın aldım. Ancak henüz tam anlamıyla deneyemedim. O yüzden eğer uygun bulursam sizlerle en kısa zamanda video olarak paylaşmak istiyorum.
4.Orange Corrector GC990
En çok ihtiyacım olan ve diğerlerini de bunu almışken aldığım ürüne gelirsek.Bu ürün morlukları nötrlemek için kullanılıyor. Az miktarda sürüp üstüne kapatıcı geçtiğinizde çok hoş bir sonuç alıyorsunuz. Göz altlarında morluklar olanlara öneriyorum.

Sizlerinde eğer site üzerinden satın alıp memnun kaldığınız ürünler var ise benimle paylaşırsanız sevinirim. Beni Instagram ve Youtube üzerinden takip edebilirsiniz :)
Instagram: Tthebeautyforce 
Youtube: The Beauty Force Özge   abone olursanız çok sevinirim :)
PR ve iletişim: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim