The Balm Sexy Mama Transparan Pudra

Merhaba kızlar,
Bu aralar ne yazı yayınladım nede çok fazla resim paylaştım. Sebeplerine gelirsek finaller,okul ve bazı insanlarla yaşadığım sorunlar... Bunlardan dolayı bu mecralardan birazcık uzak kaldım. Ama artık daha fazla bu arayı uzatmanın bir anlamı yok. Yazında yazılarıma ve videolarıma devam etmeyi çok istiyorum. Ancak başladığımdan beri süre gelen sıkıntım kamera,en kısa zamanda artık bunuda halledip düzgünce kendimi bu işe vermem gerektiğini düşünüyorum. 


Bugün size bahsedeceğim ürün ise çoğunuzun bildiği The Balm Sexy Mama pudra,bu görüldüğü üzere beyaz olan bir pudra değil fırçaya aldığınız zaman ürünü görünüyor ancak sürdüğünüz zaman göz altlarınız veya herhangi bir yerde pul pul durmuyor veya pudra olduğu belli olmuyor. Tüm yüzüme kullanırken RT Powder Brush ile uyguluyorum ancak genellikle yanımda bulunan ve far sürmekten çok kapatıcı uygulamak ve göz altlarımı sabitlemek için kullandığım RT'nin Eye Starter Kit'inde bulunan Deluxe Crease Brush'ını kullanıyorum.(Farkettim aşırı uzun bir cümle oldu :) )

Cildim aşırı kuru olmasına rağmen bazı günlerde T bölgemde olan yağlanma sebebiyle yüzüme uygulasamda çoğunlukla sadece göz altımı sabitlemek için kullanıyorum. Ve bu işte oldukça başarılı. Kapatıcımın kalıcılığını 3-4 saate kadar arttırıyor. Göz altlarımı kurutmuyor. Ve paraben içermiyor. Fiyatı indirim döneminde 40 TL civarıydı.

Tabiki diğer The Balm ürünlerini satın aldığımız gibi bu ürünü de sadece Gratis mağazalarından satın alabiliyoruz. Ve yurt dışında ki fiyatlarına baktığım kadarıyla ülkemizde çok daha uygun fiyatlı. Bu konuda da Gratis'e teşekkür ediyoruz tabiki. :)

Ürün tozutma yapmıyor. Yani bazı pudralarda olduğu gibi fırçaya alırken ortalık toz duman olmuyor. T bölgesindeki yağlanmayı almak,fazla nemli duran ten ürünlerini matlaştırmak ve makyaj sabitlemek amaçlarıyla denediğim zaman fazlasıyla memnun kaldım.

 Ancak daha da uygun fiyatlı bir ürün istiyorsanız. Essence transparan pudradanda çok memnun kalındığını biliyorum (ben hiç bir yerde bulamadığım için ne yazıkki deneyemedim) ona da bir göz atabilirsiniz. 

Benim bu ürünle ilgili düşüncelerim bu kadar umarım sizlere faydalı olan bir yazı olmuştur. Beni diğer sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın. Kendinize iyi bakın :)
Snapchat: ozgesmsr
E-mail: ozgesmsr@hotmail.com
Youtube: Özge Şimşir


Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim