Favori Ojelerim|Sonbahar-Kış

Yeniden merhaba,

Bugün sizlere çok sevdiğim ve bu aralar en çok kullandığım ojelerimi anlatacağım.Buralardan hep uzak kalıyorum. Aktif olamıyorum bu beni üzüyor. Ama Instagram sayfamda elimden geldiğince paylaşım yapıyorum.Oraya da beklerim :) (instagram.com/simsirozge

Genelde Flormar ve Golden Rose markalarının ojelerini kullanıyorum. Yapıları çok güzel ve fiyatlarıda fazlasıyla uygun. Flormar'ın klasik ojelerini çok seviyorum,Golden Rose'unda Ice Chic serisini çok seviyorum.



Sırasıyla görseldeki ojeler;
1.Pastel 48
2.Rimmel London Kate 104 Saturn
3.Golden Rose Ice Chic 62
4.China Glaze 711 China Rouge
5.Flormar 323 Cherry Dessert
6.Flormar 454 Army Glam
7.Flormar 313 Black Minimalism
8.Flormar 427 Sandstone

Ojelerin hepsi bittikçe aldığım ojeler. Pastel iki katta rengini veriyor. Rimmel London 2 katta rengini veriyor. Golden Rose tek katta opak. China Glaze tek katta tamamen örtücü. Flormar'ın opaklığı çok güzel ancak iki katta çok daha güzel özellikle 313 renkli siyah oje 2 kat sürülmezse sonuç kötü oluyor. Her gün oje tazeleyen biri olarak genellikle örtücü ojeleri kullanmayı tercih ediyorum. 

Sizler hangi ojeleri hangi markaları tercih ediyorsunuz? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Kendinize iyi bakın okuldan dolayı pek yazamıyorum kusuruma bakmayın.

Instagram: simsirozge
PR,işbirlikleri&İletişim: ozgesmsr@hotmail.com



Comments

  1. flormar 427 rengi bende de var günlük kullanıma çok uygun renklerden

    ReplyDelete
  2. Ben de aynı şekilde çoğunlukla Flormar ve Golden Rose tercih ediyorum :)) Blogunu takipteyim, bana da beklerim ♥

    ReplyDelete
  3. Ben de genellikle golden rose ve pastel kullanıyorum kuzum :) renkleri çok güzel ve instagramdan da severek takip ediyorum güzelliğim <3 :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET