Uygun Fiyatlı Kapatıcı Önerisi: Garnier BB Concealer

Merhaba kızlar,
Sömestr tatilinin ikinci yarısını da bitirmek üzereyiz. Ve ben bu dönemi baya baya sokaklarda geçirdim. Bilgisayar başına sakin kafayla hiç oturamadım dolayısıyla. Bu yazıyı 5 gün önce falan yazıp yayınlamış olmam gerekirken anca şu an yazıyorum. Bu yüzden kusura bakmayın. 


Bugünkü konuğumuz Garnier BB Concealer. Bendeki açık ton. Bu kapatıcı günlük olarak en çok kullandığım uygun fiyatlı kapatıcım.Yapısı ince,göz altlarını fazla yormuyor. Biliyorsunuz ki göz altı yüzümüzdeki en ince deri. Bu yüzden yoğun kapatıcıları günlük kullanmamak çok önemli. Çok hızlı yaşlanıp kırışıyor.Göz altlarınız benim gibi problemliyse bu ürün size daha çok uyacaktır. Tabi morluk probleminiz varsa. Somon renkli bir kapatıcı olduğu için morlukları çok güzel nötrlüyor.Tek başına yeterli olacaktır. Kalıcılığı gayet güzel sabitlemeden bile çok uzun süre çizgilere dolmadan duruyor. Hatta günlük olarak göz altımı yormamak adına sabitlemiyorum bile. Fiyatıda normalde 10 TL civarı. Ama ben Migros indirimlerinde 5 TL'ye alıyorum. Kozmetiğe gelen zamdan sonra ne olur durum bilemiyorum. Ama hala uygun fiyatlı kategorisinde kalacağı kesin. Metal bilye şeklindeki başlığı göz altlarına çok iyi geliyor,verdiği serinlik hissi gerçekten harika. Hala denemediyseniz bir şans vermenizi öneririm. Kendisi benim favorilerimden :)



Bir dahaki yazıyla arasını açmamayı çok istiyorum. Umarım başarılı olurum,malum okulda açılıyor. Sizleri seviyorum,kendinize iyi bakın. Öptüüüm :)

Bir kaç şarkı önerisi:

Ed Sheeran-Shape of You

Sean Paul-No Lie ft. Dua Lipa

NEIKED-Sexual

Instagram: simsirozge
PR&İletişim: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

  1. Bu kapatıcıyı merak ediyorum ben de :) Elimdekiler bitince bakacağım. Güle güle kullan Özge'cim <3 Sevgiler...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET