Eyeliner Çeşitleri

Merhaba arkadaşlar, öncelikle sizlere eyeliner kullanmayı ilk başta benimde hiç beceremediğimi söylemek istiyorum. Denedikçe düzelicek ve el titremeniz azalıcak.
Bir çok eyeliner denedim ve küçükken daha uygun fiyatlı oldukları için essence markasının eyelinerlarını kullanıyordum.
 
İlk olarak bundan bahsetmek istiyorum. Kullandığınız ilk 3 seferde harika sonuç alırsınız ancak daha sonrası için aynı şeyi söyleyemiyorum.Kalem eyelinerları kullanmak kolay ancak uçları bozulduğu andan itibaren direkt olarak çöp oluyorlar. O yüzden pek tavsiye edemiyorum ne yazıkki.


Daha sonra aynı markanın Waterproof Eyeliner'ını aldım. O da aynı şekilde bir kalem eyeliner. Bu üründen daha dayanıklı ve daha iyi sonuçlar alıyorsunuz. Ama ben bir waterproof yanı olduğuna inanmıyorum. En azından ben de suya girdiği anda aktı. Likit eyeliner'a gelirsek; çok güzel sonuçlar veren ama eğer beceremezseniz gözlerinizin içine kaçıp saatlerce acıtan bir ürün.


Şu ana kadar en çok memnun olduğum eyeliner sanırım jel eyeliner. Çünkü ne çok sulu nede çok kuru. En azından likitler gibi gözünüzün içine kaçmaz. Ve isterseniz kalın sürün isterseniz ince. Ancak kullandıktan sonra fırçayı iyice yıkamalısınız yoksa bir dahaki seferde kaskatı bir fırça sizi bekliyor olacak. Benden bu kadar gerisi size kalmış :)
XOXO Özge 
Soru ve görüşleriniz için:ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim