Kaliteli Ürün Satan Instagram Hesapları

Merhaba arkadaşlar!
Bu günkü yazımda size internet üzerinden indirimli olarak ürünler satın alabileceğiniz güvenilir Instagram hesaplarından bahsetmek istiyorum.

1)Butiktak (@butiktak)
Benim için bir butikteki en önemli özellik kapıda ödeme çünkü yıl olmuş 2015 ben hala kredi kartı numarası vermeye güvenemiyorum.Fiyatlar çok uygun,üstelik teslimatta çok hızlı!
2)CNSN BUTİK (@cnsnbutik)
Bütün kadınlar çantalara ve ayakkabılara aşıktır. Benzeri hesaplara göre fiyatları daha uygun ve daha güvenilir. Kapıda ödeme bu hesaptada mevcut :)
3)Butik So Sweet (@butiksosweet)
En şeker sweatshirtleri bu butikte bulmanız mümkün,çiftler için ikili Mr&Mrs sweatshirtleri 80 TL ! Kapıda ödeme mevcut,kargo alıcıya ait.
4)Cicili Bicili Butik (@cicilibicilibutik)
Instagramdan ayakkabı almak istiyorsanız bu butik tam size göre. Cnsn Butik'ten fiyat olarak biraz daha fazla. Bu butikten daha önce alışveriş yapmadım ve kapıda ödeme var mı bilmiyorum. Sayfalarına da yazmamışlar. Kısacası bilemiyorum :)
5)Mine Tan Butik (@minetanbutik)
Burdaki ürünler çok kaliteli ve şık gerçekten bayıldım. Ve en çok hoşuma giden butik bu oldu.İade yok ancak beden değişimi var.Kapıda ödeme de var. Kısacası her şey var bu butikte.
6)Dolap Delisi (@dolapdelisi)
Bahsedeceğim son butik bu. Kaliteli ürünler var burada da. Tek ürünler satılıyormuş.
7)Dupduru Shop (@dupdurushop)
Çok kaliteli makyaj malzemelerini uygun fiyata bulabilirsiniz. Ve gerçekliğinden hiç şüpheniz olmasın.Gayet güvenilir bir sayfa,ama ne yazıkki kapıda ödeme yok. İlerleyen zamanlarda kendimi aşabilirsem alışveriş yapacağım ilk sayfa.
8)Victoria's Secret Burada (@all_sale_gittigidiyor)
Amerika'dan orjinal olarak getirdiği ürünleri uygun fiyatlara satıyor. VS aşıkları bu sayfayı hemen takip etmeli!!
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere umarım faydalı olmuştur arkadaşlar :)
XOXO Özge 
Soru ve görüşleriniz için: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim