Madame Coco çılgınlığı!



Merhaba arkadaşlar! Kuzenim ve teyzemle Pendik'te alışveriş yaparken hiç yapmadığım bir şey yaptım ve Madame Coco mağazasına girdim.Her gün reklamlarda gördüğüm ve sürekli indirim olan bu mağazada sadece ev ürünleri olduğunu sanıyordum.Bu mağazadan çok hoş bir şampuan,bir saç kremi ve bir el kremi aldım. Ve çok para verdiğim şampuanlardan bile fazla memnun kaldım. En yakın indirimde koşa koşa Madame Coco'ya gidicemmm!!

 İlk olarak şampuanımı göstermek istiyorum. Argan yağlı başka ürünler de kullandım ama 6 TL'ye aldığım bu şampuan bir harika!! Şişesi aşırı güzel özellikle...
Aynı şekilde saç kremide çok güzel ve saçınızda aşırı bir yumuşaklık bırakıyor. Ama bir kötü yanı var bu da saçlarınızı çok karıştırıyor. Ve taranana kadar yapış yapış gibi hissettiriyor.


Şimdide el kremimden bahsedeceğim. Kokusunu tam olarak çözemedim. Ama ellerinizde çok yumuşak ve rahatlatıcı bir his bırakıyor. Fiyatına gelirsek 3 TL olması gerek.
 XOXO Özge
Soru ve görüşleriniz için:  ozgesmsr@hotmail.com

 

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim