Yves Rocher Ürünleri




Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere Yves Rocher ürünleri hakkında fikirlerimi sunmak istiyorum.Öncelikli olarak Yves Rocher Shampooing Purifiant isimli ürünle başlıyorum.

Bu ürün yağlı saçlar için ve benimde saçlarım hızlı yağlanan bir yapıda ben de bu şampuanı bu yüzden satın aldım. Sanırım 20 TL civarı bir fiyatı var. Yarısını kullanmama rağmen henüz etkisini göremedim.  Isırgan otlu bir şampuan ve kokusuna da bayılamadım.
    
Şimdide başka bir şampuanla devam ediyorum. Yves Rocher Shampooing Protection&Eclat isimli şampuan boyalı saçlar için annem için aldığım bu şampuanında fiyatı yaklaşık olarak 20 TL ve annem fazlasıyla memnun. Açıkçası yağlı saçlar şampuanından memnun kalmadığım için bu şampuana da biraz ön yargılıyım. Kokusuna gelirsek süper değil ama yinede güzel.


Sıradaki ürün yine banyo grubundan.Jardins du Monde isimli bu duş jeli çok güzel kokuyor. Ama banyodan çıktığınızda cildinizde aşırı kalıcı bir koku beklemeyin. Lotus çiçeği özü bulunduruyormuş. Benim alırken kokusu çok hoşuma hoşuma gitmişti ve fiyatını hatırlayamıyorum şu an.

Aşırı güzel kokulu bir ürünle devam ediyorum. El ve vücut losyonu olan bu ürün Blackberry Silky Lotion diye geçiyor. Böğürtlen sevmeyen biri olarak bile bu kokuya bayıldım gerçekten. Herkese tavsiye edeceğim bir ürün.Ama bende 50 ml'lik var ve daha büyüğü var mı yok mu en ufak bir fikrim bile yok.
Bu yazımın son ürünü gözkapağı onarıcı primeri. Ufacık bir ambalajı var ve almış olmak için aldığım bir ürün. 7 ml bir tüp. Ben bir etkisini göremedim. Ve ufacık şey 15 TL Flormar veya başka markalarda daha fazla ürüne daha ucuza sahip olabilirsiniz.
Fixing Eyelid Primer                                                                                                                           Umarım yazımı beğenirsiniz. İlk blog yazımın konusunda Yves Rocher'i seçtim ve çoğu ürününü çok seviyorum bu markanın. Ancak bazı ürünleri gereksiz pahalı. İndirim olduğu zamanlarda blog üzerinden haber vermeye çalışacağım.
XOXO Özge
                Soru ve görüşleriniz için: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim