Miniminnacık bir Gratis alışverişi

Merhaba arkadaşlar,
Bugün okuldan çıkınca aklıma Gratis'e uğramak geldi.(Okulumun yeri o kadar harika ki hemen karşısında Gratis ve Watsons var.) Tabi girdim 3 parça ürün aldım ama yarım saatimi orada geçirdim. Malum biz kızlar uzun alışverişler yapmaktan zevk alıyoruz.  İlk olarak The Balm standına baktım aşırı fazla olmasada bir indirim vardı. Daha sonra bütün mağazayı gezip sadece China Glaze'den bir oje seçtim. İlk denemem olacak China Glaze'le ama çok güzel olduğuna nedense eminim. Bazen böyle insanın içine sinen şeyler oluyor işte. O da 9.90 TL 'ydi.(Tabi bu da indirimli fiyatı)


Saçlarımın uçları aşırı kırıldığı için bir de kasadan kırık onarıcı bir saç kremi aldım.  Bunuda deneyip hakkında bir yazı yazmayı planlıyorum hadi hayırlısı.Ve uzatmadan alışverişimi bitirdim.

Gününüz güzel geçsin




Soru ve görüşleriniz için:ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim