NYC (New York Color) Smooth Skin Pressed Face Powder

Merhaba arkadaşlar,
Bu pudrayı Watsons'tan 9 TL'ye aldım.Aşırı uygun fiyatlı ve fiyatı için gayet iyi.Ben ten ürünleri fazla kullanmadığım için aşırı pahalı bir ürüne de ihtiyaç duymuyorum. Ancak baya tozutuyor. 

Bendeki rengi 702A Naturally Beige ve tenime gayet uygun.Ambalajına gelirsek ahım şahım güzel değil ama ayna ve sünger bulundurması (dandikte olsa) iyi düşünülmüş. Pastel Show by Pastel, bu üründen daha iyi kapatıcılığa sahip Watsons indiriminde 8 TL'ydi.Ama kasadan geçerken 11.50 geçti ve söylememe rağmen bir şey yapmadıklarından dolayı bu ürünü aldım. Fiyat performans açısından iyi olduğunu düşünüyorum denemenizi tavsiye ederim.

Soru ve görüşleriniz için;
ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET