NYC (New York Color) Skin Matching Luminizer Fondöten

Merhaba arkadaşlar,
Size yeni aldığım ve almış olmak için aldığım bir ürünü tanıtıcam. Ve işin tuhaf yanı memnunda kaldım. Çok uygun fiyatlı ve orta kapatıcılıkta. Yanlış hatırlamıyorsam 12 TL gibi bir fiyatı vardı. Ve 27.3 ml çok fondöten kullanan biri olmadığım için bana fazlasıyla yeter diye düşündüm ve kaptım. Cildinde fazla sivilce problemi olmayan ve cilt kusuru az olan kişilere önerebilirim ancak fazla akneli bir yüzünüz varsa memnun kalır mısınız bilemem. Ama denemekten zarar gelmez herhalde.Kalıcı mı derseniz kış günlerinde yüzümde uzun süre kalıyor. Yaz için yorum yapmıyorum ileride yazın kullanırsam size anlatacağım.

Umarım faydalı olmuştur.Soru ve görüşleriniz için;
ozgesmsr@hotmail.com





Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim