Watsons,Gratis ve Mac alışverişim

Merhaba arkadaşlar,
Bugün annemle ufak bir alışveriş yaptık aslında ben ondan önce oje ve fırça aldım kendime. Okuldan çıktığımda okulun karşısındaki Gratis'e girdim ve kafama koyduğum ürünleri satın aldım.
 China Glaze China Rouge'a aşık olduktan sonra ikili halde satılan mor ve koyu sarısını da aldım. Ve ikisi sadece 9.90'dı.Real Techniques Foundation Brush,yanlış hatırlamıyorsam 38 TL olmalı. Değer mi değmez mi ileride görücez. Eco Tools diye yanlışlıkla Eklips Natural'dan aldığım Concealer Brush'tan umarım memnun kalırım memnun kalmasamda aşırı önemli değil fiyatı sadece 4.70 TL.Eğer memnun kalırsam sizinle paylaşmaktan mutluluk duyarım.Daha sonra annemlerin yanına geçtim. 

(Arkadaki araba anahtarı değil çakmak)

  Annem ve arkadaşlarıyla yaptığımız kahvaltı ve kahve faslından sonra annemi kapıp Watsons'a ve Gratis'e gittim.
 Anneme Real Techniques'ten bana başka bir fırça almasını söyledim ancak kendisi pek yanaşmadı bu işe ne yazıkki.Onun yerine Mac'ten bir ürün almama izin verdi. 
837 Sunbronze
Mac Mehr
825 Pink Brady
Watsons'a da uğramazsam için rahat etmezdi. Görselde görmediğiniz Argan Oil isimli bir markanın saç maskesini,Elseve Mucizevi Bakım Yağı'nı(hakkında çok övgü duydum denemek istedim kullandıktan sonra yorumlayacağım bendeki sarı kapaklı besleyici olan),ambalaj değişikliğine gideceği için Fiyatı 10 TL'ye düşen Max Factor 825 Pink Brady ve 837 Sun Bronze rujunu aldım.Daha sonra sözünü aldığım üzere Mac'e gittik. Yeni çıkan Mac Retro Matte Liquid Lipcolour koleksiyonuna göz gezdirdim. Ancak benim çok beğendiğim (High Drama) sanırım biraz daha mor gibi. Yani en azından yanlış anlamadıysam ama en kısa zamanda tekrar High Drama'ya bakacağım.Burda şansımı Mac Mehr'den yana kullandım. Şaşkınbakkal Mac'te Mehr bitmiş ve şansıma daha bugün yeniden stoklarına girmiş. Çok sevindim ve onu aldım. 





















Ve tabiki Face and Body fondötenden tester istedim,denedikten sonra onuda almayı düşünüyorum. Ama tabiki memnun kalırsam. Eğer memnun kalırsam size anlatacağım.
Soru ve görüşleriniz için:ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim