Amerika'dan Gelenler

Herkese yeniden merhaba,
Arayı açmadan yeni bir yazı yayınlamak istedim. Kısa süre önce Amerika'ya giden ve beni unutmayan çocukluk arkadaşım Simay'ın aldıklarını sizinle paylaşmak istiyorum. Tabiki kozmetik takıntımı herkesin bildiği gibi o da biliyordu. Gezdikleri yerlerde bulabildiklerini benim için satın almış.


Gelelim aldıklarına,Wet'n Wild ülkemizdede bulunan bir marka ancak jel eyeliner'ını ben daha önce görmemiştim. Fırçasıyla birlikte paketli bir şekilde geliyor. Denedikten sonra bir yazısını sizinle paylaşacağım tabiki.

İkinci ürün ise bende bulunan ancak pek memnun kalmadığım Wet'n Wild Coverall Primer, bu ürünü de Türkiye'den aldığımla karşılaştırıp yazısını yazacağım. Aynı ürün ancak farklılıklar var mı göreceğiz.

Üçüncü ürünüm yine Wet'n Wild'dan Megalenth mascara,bu ülkemizdede bulunan ama daha önce denemediğim bir maskara ekstra uzatmayı vadediyor. Hepsi gibi bunuda denemedim. Deneyince memnun kalıp kalmadığımı sizlerle paylaşıcam.

Son iki ürünümde Kiko'nun ojeleri,361 ve 365 numara olan bu ojelerden biri çok güzel bir gül kurusu rengi diğeri de fuşya. 365 numara(gül kurusu) olanı denedim ve tek katta bile çok örtücü,çok hızlı kuruyor ama kesinlikle kalıcı değil. Tek katta iki katta sürseniz hemen uçları soyulmaya başlıyor. Çok beğendiğim bir rengi olmazsa satın almam.

Getirdikleri için tekrar teşekkür ediyorum Simay'cığıma❤️

Kendinize iyi bakın,benimle yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. :)

Soru ve görüşleriniz için: ozgesmsr@hotmail.com
Instagram:simsirozge

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim