Farmasi BB Krem ve Şarkı Önerileri

Merhabalar,
Bugün sizlere kısa zaman önce tanıştığım ama o zamandan beri elimden düşmeyen tek ten ürünü olan Farmasi BB Krem'le ilgili düşüncelerimi aktaracağım.


Farmasi ile ilgili pek bir fikrim yok açıkçası bende sadece bu BB kremi var,ama satın aldığım kişi ürünlerin içeriklerinin temiz olduğunu ve dünyadaki tek bacasız fabrikaya sahip olduklarını söyledi. En kısa zamanda diğer ürünlerini de denemek istiyorum.

Ben genel olarak fondöten yerine BB krem yani 'beauty balm' kullanmayı tercih ediyorum. Bunun sebebine gelirsek hem daha ince yapılılar hemde daha doğal sonuçlar veriyorlar. Bildiğiniz üzere BB kremler kızarıklıkları kapatmak,renk eşitlemek,kusurları kapatmak gibi işlevlere sahip. İşte bu BB kremi sevmemin en büyük sebebi gözenekleri kapatmadan kusurları kapatması,ve söylemeden geçemeyeceğim bir şey daha var,aşırı güzel kokuyor sahip olduğum en güzel kokulu kozmetik ürün. Benim vanilyaya benzettiğim bir kokusu var. Renk eşitlemektede çok başarılı orta kapatıcılığa sahip bir ürün.

İçeriğine gelirsek;Makadamia yağı,B3 vitamini,argan yağı,yulaf ekstarktı,Spf 15,kolajen ve ipek proteini (kimyasallar dışında)

Bendeki rengi Light to Medium. Fiyatı indirimli olduğu dönemde 18 liraydı.İçinde uzun süre yeticek ürün var (50 ml) yani Pure Beauty BB'deki gibi kocaman ambalaja azıcık ürün koymamışlar. :)

Yazımın amacıyla alakalı olmasada bir kaç şarkıda önermek istiyorum:
Ariana Grande-Side to Side ft. Nicki Minaj

Martin Garrix&Bebe Rexha-In the Name of Love

Dj Snake ft. Justin Bieber-Let Me Love You

Major Lazer ft. Justin Bieber-Cold Water

Suicide Squad:The Album-Sucker for Pain

Tove Lo-Cool Girl

Sizinde bana önerileriniz olursa yorum olarak bırakabilirsiniz. Kendinize iyi bakın :)

Soru ve görüşleriniz için: ozgesmsr@hotmail.com

Instagram: Takip için

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim