Gratis İndiriminden Aldıklarım,Bayram ve Paylaşmak İstediklerim

Herkese yeniden merhaba,



Yaz sezonunda hem çok az resim paylaşabildim hemde hiç blog yazısı paylaşamadım. Yazlıkta olduğumuz için internet sıkıntısı yaşadım ve çok uzak kaldım. Bugün yaşadığım kazadan dolayı da çok zor bir gün geçiriyorum. Ne kazası diye merak edebileceğiniz için söylüyorum;küçük çaplı bir trafik kazası yaptım ama ne arabamda ne bende çok bir hasar yok.
Siz siz olun asla araba kullanırken fazla özgüvenli olmayın,yani benim yaptığımı yapmayın :).

Bayram indiriminde Gratis'e gitmek hiç aklımda olmayan bir durumdu. Tatile çıkmadan önce bazı eşyalarımızı getirmek için İstanbul'a geldiğimizde,Maltepe Park AVM'ye uğradık. Ve o kadar kalabalıktı ki nasıl alışveriş yaptım bende bilemiyorum. Gratis'te adım atılacak yer yoktu gerçekten. Ve raflar bomboş kalmıştı. Vaktimde kısıtlı olduğu için bir kaç parça bir şeyler aldım. Kasadan Gratis'in sonuna kadar bir kuyruk oluşmuştu,en azından 20 kişi sıradaydı. Tabi ben kozmetik dışında başka ürünlerde satın aldım. Ellerim dopdolu kasaya koştum. Elemanların tatlı ve hızlı olması nedeniylede o kuyruk hemen bitti (Kozmetik dışında Splat'te olan indirimden dolayı bol bol diş macunu,pamuk,makyaj temizleme pamuğu vb. aldım).

Bayram tatilinde gittiğim Sinop ve Ayancık'tan bir iki resimde ekliyorum. Bu güzel manzaraları sizde görün isterim.

Ayancık Sahili
Sinop Sahili


















Aldıklarıma gelirsek,ilk olarak aşırı merak ettiğim Sleek markasının likit mat rujlarından aldım. Ben Petal rengini aldım ama aklımda koyu renkleri kalmadı değil :). Ne yazıkki onlardan kalmamıştı.  'Vino Tinto' ve 'Old Holywood' rengide en kısa zamanda alınacaklar listesine eklendi.Aydınlatıcı paletleri,kontür paletleri ve daha pek çok şeyde tükenmişti zaten sanırım geç kaldım. Kullanmaya başladığım zaman detaylı yazısı ve swatch'u da gelecek tabiki.

Biliyorsunuz Maybelline hem uygun fiyatlı hemde çok kaliteli ürünleri olan bir marka ve diğer aldığım üç kozmetik ürünü de bu markadan satın aldım. Ve şu an hepsinin Maybelline olduğunu da yazarken farkediyorum :).Bunlardan ilki her indirimde koştuğum,Color Tattoo'ların 40-Permanent Taupe rengi. Çok güzel bir gri-kahve tonu ve daha bunu denemesemde kalıcılığından %100 eminim. 
İkinci Maybelline ürünü ise Color Sensational serisinden 745 Wooden Brown rengi,çok güzel bir kahve tonlu nude. Kokusuda muhteşem henüz kalıcılığına yorum yapamıyorum. Gratis'in bantları yüzünden ambalajının metal görünümlü bölgesi soyuldu. Bu da beni üzdü tabiki. 
Üçüncü ve son ürün ise çoook merak ettiğim Vivid Matte Liquid serisinden 05 Nude Flush rengi. Bunu denedim ama yorumlarımı başka yazıya saklıyorum.Aldıklarımdan beni en çok heyecanlandıran da tabiki Maybelline Vivid Matte Liquid oldu.

Sizler indirimden neler kaptınız,nelerde aklınız kaldı benimle paylaşırsanız çok sevinirim.Kendinize iyi bakın :)

Soru ve görüşleriniz için: ozgesmsr@hotmail.com


Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim