Eklips Fırçalar

Merhaba arkadaşlar,
Bugün size Eklips Natural fırçalardan bahsetmek istiyorum.Aslında aklımda bunu yazmak yoktu ama gelen bir yorum üzerine yazmaya karar verdim. Umarım faydalı olur :) Bende aydınlatıcı fırçası ve kapatıcı fırçası var. Ama kapatıcı fırçasını aşırı beğenmedim hemen kılları ayrık ayrık oldu. Ve kapatıcı uygulamakta başarılı değil. Genel olarak fırçalar Ecotools tarzı yani tip olarak. Uygun fiyatlı denediğim tek fırçalar. Kapatıcı fırçasının fiyatı (internetten baktım) 10.50. Ama ben aldığım zamanda daha uygundu. 
  
Gelelim şimdi aydınlatıcı fırçasına, fırçayı sadece 2 kere kullandım ama çok hoş bir yapısı var. Tüyleri yumuşacık. Aynı şekilde kapatıcı fırçasının da tüyleri yumuşacık. Ama ikisinde de tüylerde ayrılma var. Ve bu rahatsız edici. Uygulamada ise başarılı,muhteşem diyemem çünkü daha önce böyle bir fırçaya sahip olmadım. Eğer uygun fiyatlı fırça arıyorsanız bir şans vermenizi öneririm. Ancak daha uygun olup daha iyileri de olabilir diye düşünüyorum. Sİzinde uygun fiyatlı ve çok sevdiğiniz fırçalarınız varsa yorum olarak benimle paylaşın :)


Soru ve görüşleriniz için: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim