Loreal Elseve Mucizevi Saç Bakım Yağı

Merhaba arkadaşlar,
Yine okuldan dolayı blogla ve Youtube'la çok ilgilenemiyorum çok üzülüyorum bunun için ama elimde değil tabi.
Bugün sizlere pek çok bloggerda görüp çok merak ederek aldığım bir ürün olan saç bakım yağı ile ilgili düşündüklerimi paylaşmak istiyorum çünkü paylaşmasam içimde kalırdı. Bu ürüne uzun bir süre şans verdim. Bundan kısa zaman önce bir Elseve ürününe daha başladım, o kırık onarıcı ve onunla ilgili de bir yazı yayınlarım belki. Ondan memnun kaldım ama bu ürün bende tam bir hayal kırıklığı ne yazıkki...

Hiç istemezdim böyle olmasını ama olan oldu bir kere. Ürünün ilk başta kullandığımda kokusuna bayıldım saçımı kuruturken farkettiğim üzere aşırı yumuşaklıkta verdi. Memnun kalıcam oley gibisinden düşüncelerle uyandım.

 Sabah kalktığımda saçlarımda saçma bir şekil almama durumu oldu.
Ama ben yinede o ürüne yormak istemedim suçlamamalıyım dedim. Tekrar kullanmaya devam ettim. Bu sefer sadece onu kullandım ve sorun yok gibiydi. Bir süre her banyoda kullandım. Bir gün sürdüm saçlarıma sonra duşa girdim normal banyomu yaptım. Saçlarımı da bir süre kendileri kurusunlar diye bıraktım. Daha sonra kurutmaya başladım. Doğrusu sadece çalıştım...

Sabah erken okulum yok diye o kalıp gibi olmuş haliyle bıraktım sabaha düzelir belki diye. Ama inanın bana sonuç daha kötüleşmişti. Saçlarım sanki 10 gündür yıkanmamış gibi yağlı ve kalıp halini almış bir durumdaydı. Fazla sürmüşümdür belki ondan o hale gelmiştir diye düşünüyorum ama bir kere soğudum ve kız kardeşimde kullandı memnun kalmadı. Ondan sonra bende heralde sorun bende değil üründe diye düşünmeye başladım.


Bu yazıyı yayınladıktan sonra tekrar deneyimliycem ve düşüncemde değişiklik olursa yazının sonuna ekliycem. 
Nasıl kullandığıma gelirsek; ben bu ürünü banyoya girmeden önce saçımın her yerine sürüyorum ama aşırı abartmadan ne de olsa bu bir yağ. Banyo dışında saçınıza uygulayabiliyormuşsunuz ama bildiğiniz zeytinyağı gibi nasıl sürülür bilmiyorum. Doğru uygulama benimkimi açıkçası onuda bilemiyorum. Watsons'ta 9.90 TL'ye almıştım normal fiyatı ise 15 TL olmalı. Hatta o gün Gratis'te bir alana bir bedava vardı bu ürün için. Şimdi düşününce iyiki almamışım diyorum gerçi :)


Benimki;
Boyalı saçlar için kırmızı kapaklısı,sarı kapaklısı normal olanı ve bir de mor kapaklı olan var o da onarıcı bakım yapıyormuş.
Siz memnun kaldınız mı bilemiyorum ama inşallah memnun kalmışsınızdır:) Farklı şekillerde kullanıp memnun kalan varsa benimle paylaşmasına çok memnun olurum. GFC'den beni takibe alırsanızda beni çok sevindirirsiniz tabiki :)
Sorularınız,görüşleriniz için bana ulaşın: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim