Essence Dudak Kalemleri




Merhaba arkadaşlar,
Bugün uzun zamandır bulamadığım ve sonunda Göztepe de yeni açılan Gratis mağazasında bulduğum (çok büyük ve çok güzel bir mağaza) Essence dudak kalemlerinden bahsetmek istiyorum.İçlerinden birini başka Gratis’ten aldım. Pek çok kişiden Mac dudak kalemleriyle yarışır diye duyduğum için ve aşırı uygun olduğu için denemek istediğim dudak kalemlerini bulduğum için çok mutluyum. Gerçekten hoş ve yumuşak sürümleri var.

En üstteki 15 numara Honey Berry’yi bütün dudağıma uygulayıp üstüne Baby Lips Mint Fresh uyguladım. Ve çok hoş bir pembe oldu.
 
11 In the Nude renginin bende ruju da olduğu için onuda almak istedim.(rujun numarası 52) Henüz sadece elime sürdüm ama yapıları çok hoş ben bayıldım bu dudak kalemlerine! 
12 Wish me a rose rengini de Mac mehr ile uyumlu olur diye aldım renkleri benziyor ama sürdüğümde biraz daha koyu pembe kaldı Mehr için daha uygununu bulursam burada paylaşırım sizlerle :) 
Fiyatları 3.75 olan bu dudak kalemleri Mac dudak kalemlerine muadil olarak gösteriliyor. Mac dudak kalemlerinin sürümü çok yumuşak ancak Essence o kadar yumuşak değil. Zaten biri 42 biri 3.75 TL birebir aynı olmalarını beklememek lazım. Essence yeterince iş görüyor.
 Essence’ın pek çok ürününden memnun kaldığım gibi tabiki bundan da çok memnun kaldım. Bulduğunuz yerde bir şans vermenizi öneririm. Yorumlarınızı bekliyorum. :)

Soru ve görüşleriniz için: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim