Yakın zamanda satın aldığım 5 ürün

Merhaba arkadaşlar,
Bu aralar yazı yayınlayamadım. O yüzden fırsatını bulmuşken bir yazı yayınlamak istedim.Yeni aldığım bir kaç ürününden bahsetmek istiyorum.

1)Mac Face&Body Foundation
  
   Bendeki rengi C2, çok yoğun bir kapatıcılığı yok. Günlük makyajınızda keyifle kullanabilirsiniz. Ayrıca kat kat kullanarak kapatıcılığını arttırabilirsiniz. Islak görünümlü bir fondöten cildinizde sağlıklı bir görüntüsü var. Kullanmadan önce çalkalamanız şart,su bazlı olduğu için ayrışıyor. Bende 120 ml olanı var fiyatı 109 TL.




2)Mac Pro Longwear Concealer

    Benim rengim NW20,göz altlarım fazlasıyla mor olduğu için bana kalıcı ve güzel örtücülüğü olan bir kapatıcı lazımdı. Bende okuduğum yorumlardan dolayı bunda karar kıldım. Renk bana az bir şey açık gibi gelmişti ancak sürdüğüm zaman düzgün durdu. Sizinde benim gibi mor göz kapaklarınız varsa tavsiye ederim,sivilce lekelerini de fazlasıyla örtüyor.Kötü bir özelliği varsa o da pompası eğer bir hata yapıp pompaya tam basarsanız,tek seferde kullanabiliceğinizden çok daha fazla ürün çıkıyor.Fiyatı 72 TL.


3)Pastel Kisses Lip Balm with Shea Butter
    
    Kokusu,kutusu ve rengi çok hoş olduğu için kardeşim çok beğendi ve aldık. Benim Blistex dışında pek bir lip balmla alakam yok. Çünkü dışarı çıkarken lip balm pek tercihim değil. Ancak dudaklara hoş bir pembelik veriyor ve nemlendiriyor. İyileştirici bir etkisi yok zaten böyle bir iddiasıda yok. Şimdi içindekilere baktığımda benzil alkol bulundurduğunu gördüm. Ancak ne yazıkki zararlı bir madde mi bilemiyorum.Fiyatı indirimde 4.90 TL. 


4)Wet'n Wild Creme Brulee tekli far
    
       Fiyat performans açısından çok çok çok iyi. İçinde sim bulundurmuyor ve pigmentasyonu fazlasıyla başarılı,uygun ve kaliteli bir far arıyorsanız Gratis'lere bakmanızı öneririm. Normal zamanlarda fiyatı 6.90 TL ama ben indirimde 4.75 TL'ye aldım. Çok çabuk tükeniyor ben 2-3 Gratis'e baktım ancak buldum.


5)Real Techniques Blush Brush
    
   Şekli konik yani mum şeklinde,adından da anlaşılacağı gibi allık fırçası. Allık uygulamakta fazlasıyla başarılı,sadece asıl amacında denedim. Ama pudra da sürebiliceğimi düşünüyorum. Rahatsız edici bir kokusu yok ve ben kullanmadan önce yıkamayı unuttum.:(
Fiyatı 55 TL olduğu zaman almak istememe rağmen almadım ve iyiki de almamışım indirimde Gratis'ten 31.90 TL'ye aldım. 


Umarım beğenmişsinizdir. Başka yazılarımda görüşmek üzere. 
Soru ve görüşleriniz için:ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim