The Balm Plum Your Pucker

Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere The Balm Plump Your Pucker lip glosslardan Tutti my Frutti’den bahsedicem. 

Annemle eve dönüşte Caddebostan Gratis’e uğradık ve ben her zamanki gibi The Balm standına  baktım. Hiç bir üründe indirim yoktu ama bunlarda vardı. Normalde 22 lira ancak 13.50’ye düşmüştü. Çok renk seçeneği kalmamıştı bende bu rengi beğendim içlerinden yapısı hoşuma gitti.


 Ama uygulaması çok zor ürün çok az az geliyor. Tabiki bu ürünü almayın çok kötü demek değil bir şekilde sürülüyor zaten.Pembe,şeftali arası bir rengi var. Benim en sevdiğim renkler bunlar zaten.
 Mis gibi bir kokusu var ama bu kokuyu neye benzettiğimi çözemedim ne yazıkki. 
Sanırım The Balm rujları ve lipglossları nane kokuyor diyorlardı. Ben naneye benzetemedim ama olsun.

 Her ürünü gibi bu da çok tatlı paketlenmiş. The Balm’ın ünlü mat rujlarını en kısa zamanda deneyip yorumlarımı sizinle paylaşıcam.Yorumlarınızı bekliyorum :) 
Soru ve görüşleriniz için: ozgesmsr@hotmail.com

Comments

Popular posts from this blog

H&M Makyaj Süngeri

SOHBET

Yeni Paylasim Tarzim, YouTube ve Instagram Hesaplarim